تعمیر کردن Watch Urbane ال‌جی آن‌قدر ساده است که شاید خودتان از پس آن بربیایید!

انتظار می‌رود که هر چه گجت‌های هوشمند کوچک‌تر باشد تعمیر آن نیز دشوارتر است؛ اما از قرار معلوم Watch Urbane ال‌جی از این قائده مستثنی است.

0

بر و بچه‌های کنجکاو سایپ ifixit به جان ساعت هوشمند Watch Urane ال‌جی افتاده‌اند و پس از باز نمودن این گجت جدید به این نتیجه رسیدند که تعمیر آن بسیار راحت است.

در داخل ساعت هوشمند Urbane Watch Urbane پردازنده اسنپ‌ دراگون ۴۰۰ جا خوش کرده است و ۵۱۲ مگابایت رم در کنار صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی که از فناوری P-OLED بهره می‌برد سایر مشخصات سخت افزاری این محصول جدید ال‌جی را تشکیل می‌دهد.
از لحاظ طراحی نیز این ساعت شباهت زیادی به ساعت‌های کلاسیک فعلی را دارد. اما اگ

LG-Watch-Urbane-iFixitر به پشت ساعت نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که با ساعتی هوشمند طرف هستید.
همانطور که گفته شد، باز کردن این ساعت بسیار آسان است؛ برای این کار کافی است قاب پشت ساعت را در معرض حرارت قرار دهید تا چسب آن باز شود، پس از این مرحله بورد ساعت قابل مشاهده است که با چند پیچ به بدنه متصل شده است. زیر بوردِ ساعت نیز باتری ۴۱۰ میلی‌آمپری قرار گرفته است.
با این حساب اگر روزی هوس خرید Watch Urbane به سر شما زد، نگران تعمیر آن نباشید چرا طبق صحبت‌های ifixit باز و بست کردن این ساعت هوشمند، مثل آب خوردن است.

cultofandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.