از سرعت پایین اینترنت و اختلالات شبکه به کجا شکایت کنیم؟

تابحال چند بار شده که دلتان بخواهد تجربه نه‌چندان خوشایند خود در استفاده از خدمات یک سرویس و یا شرکت و یا خدمات پس از فروش آن را جایی مطرح کنیدکه دیده شود اما نتوانسته‌اید!؟ یا نتیجه‌ای راضی‌کننده نداشته است. در این مطلب پیشنهاد خوبی برای شما داریم!؛ شکایت‌یار

10

شکایت‌یار به شما کمک می‌کند که از شرکتها و برندها شکایت کنید، دیده شوید و جواب رسمی بگیرید. ساده، سریع و رایگان”. این هدف سرویسی است که به تازگی وارد دنیای وب شده. ایده اولیه شکایت‌یار که موسسان آن جمعی از سردبیران موسسه همشهری هستند ایجاد رسانه قوی و پرترافیکی است که کاربران بتوانند از طریق آن شکایت خود را نسبت به مشکلات و نقص خدمات و محصولات شرکتهای مختلف منعکس کنند و به گوش مدیران شرکت‌ها و از آن مهمتر، بقیه کاربران برسانند.

ShekayatYar

از برندهای صنایع غذایی گرفته تا ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت و موبایل، از شرکت‌های هواپیمایی و موسسه‌های گردشگری تا شرکت‌های گارانتی موبایل و لوازم خانگی. مثلا شما در این صفحه از شکایت‌یار می‌توانید از سرعت پایین یا اختلالات شرکت ارائه دهنده اینترنت‌تان شکایت کنید.

امیرجلال‌الدین شوکتی، مدیر این سرویس جدید به فارنت می‌گوید:

«شخصا به دلیل حضورم در موسسه همشهری همیشه از دوستان و آشنایان، درخواست‌هایی مبنی بر رسانه‌ای کردن این مشکلات و شکایاتشان از خدمات و محصولات شرکتهای مختلف دریافت می‌کردم. یکی بیست روز وایمکسش قطع بود و پشتیبانی شرکت، پاسخ قانع‌کننده ای برایش نداشت. یکی پروازش تاخیر داشت و از مهمترین جلسه کاری‌اش عقب مانده بود. شکایت‌یار نتیجه دریافت این شکایت‌هاست.»

وی در ادامه می‌گوید:

«ما دنبال ساخت مدیایی هستیم که در گوگل و با جستجوی نام شرکتها در حوزه‌های مختلف دیده شود و کاربران را به سمت خواندن شکایتهای هر شرکت سوق دهد و همچنین از طریق ارتباطات و کانالهایمان با روابط‌عمومی‌های مهم، پنل رسمی شرکتها را تحویلشان دهیم تا بتوانند به شکایات شرکتشان پاسخ دهند و اعتبار بیشتری بین مردم کسب کنند. من معتقدم کال سنتر پشتیبانی شرکتها، تا جایی که بتواند مشکل را حل کند عملکردش قابل قبول است اما وقتی مشکل در لحظه قابل حل نباشد تبدیل می‌شود به سنگری برای دفع توپ مشتریان ناراضی!»

شوکتی این‌طور ادامه می‌دهد که

«تعداد شکایات هر برند، نسبت کل شکایات به شکایات پاسخ داده شده، میزان رضایت کاربران از پاسخهای ارائه شده توسط شرکت‌ها،‌ میانگین سرعت پاسخگویی برندها به همراه چند فاکتور و عامل دیگر، جدول پویایی می‌سازد از بهترین برندها و شرکتها در حوزه‌های فعالیتی مختلف؛ اولین استاندارد و رده‌بندی برندهای محصولات مصرفی و شرکتهای خدماتی در ایران براساس رضایت مشتریان، و نه دیدگاه‌های نهادهای نظارتی و دخالت اشخاص و جریان‌ها. این جدول رده‌بندی به کاربر کمک می‌کند که پیش از انتخاب برندی جهت دریافت خدمات و محصولات در حوزه‌های مختلف، رتبه آن شرکت را در حوزه فعالیت و بین رقبایش بسنجد، نظرات و شکایات سایر مشتریان را مطالعه کند و بهترین شرکت را از نظر رضایت مشتریان انتخاب نماید».

شما هم اگر می‌خواهید جزو اولین کاربران این سرویس جدید باشید، برند مورد علاقه‌تان را لایک کنید یا شکایتی جهت ثبت مدنظرتان است این ادرس سایت است: www.shekayatyar.com. وب‌سایت رابط کاربری ساده و روانی دارد و توصیه و پیشنهاد اولیه ما این است که قبل از ایجاد شکایت در شکایت‌یار بهتر است عضو سیستم شوید تا بتوانید جواب رسمی دریافت کنید.

شکایت‌یار

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:
10 نظر برای این مطلب
  1. grdojgihje می‌گوید

    با عرض سلام
    اقا ما با هزار بد بختی ی سایتو باز میکنیم بعد ی چی میاد بالا ک اگه تا 20 ثانیه دیگه خارج نشین عضو سایت میشین
    ب جای اینکه بیاین مملکتو عضو اینا کنین خدماتتونو بهتر کنین 1 ساعت از این سایت به اون سایت اخرشم بی نتیجه .
    این چ وعضشه خواهشا رسیدگی کنین

  2. بهزاد می‌گوید

    جالبه ! اکثر شکایت ها از اینترنت و مخابراته

  3. سام می‌گوید

    مهم اینه که رسیدگی بشه که اونم کاملا خودتون میدونید نمیشه چون تا حالا کدوم سازمان یا شرکت تا حالا جریمه و یا توبیخ شده ؟؟؟ پایان هر شکایت کردن فقط سرخوردگی برا شکایت کننده س، بهتره انرژی تون رو بزارید برا نرم افزارهای علمی که خدا بیشتر خوشش میاد

  4. sekeh می‌گوید

    ایده خیلی خوبه ولی کار زیاد داره, چون هنوز نحوه کار و فعالیت شان هنوز توضیح داده نشده و برای شروع کار خوبه و امیدوارم موافق باشن…

  5. سعید می‌گوید

    چقدر جالبه چند روز بود که به راه اندازی همچین سایتی فک میکردم

    1. سعید می‌گوید

      چرا اینقد منفی؟!
      اگه چیز بدی گفتم عذر میخوام

  6. مهیار می‌گوید

    ایده فوق العاده اس. امیدوارم تیشه به ریشه اش نزنن دوستان بی جنبه

  7. احسان عالیمهر می‌گوید

    امیدوارم کار به جایی برسه که شرکتها از این سرویس حساب ببرن.

  8. مجید می‌گوید

    اون شکایت از شرکت سازگار خیلی باهاله. عنواونش رو می گم که تو عکس هم معلومه. میرم سراغش به زودی منتظر بهونم

  9. مهرداد می‌گوید

    ایده خوبیه این جوری که رو سایتش هم دیدم جایی برای پول گرفتن نداره اگه سالم پیش بره جای خوبی میشه حداقل کمی غر بزنیم کسی مشتری این شرکت ها نشه که دارن می دوشن مردمو

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.