جی 4 ال‌جی نیمه دوم خرداد ماه در بازار ایران عرضه خواهد شد

روابط عمومی دفتر ال‌جی در ایران از عرضه گوشی هوشمند جی 4 ال‌جی به بازار ایران در ماه آینده میلادی (نیمه دوم خرداد ماه) به بازار ایران خبر داد.

3

وب‌سایت زومیت به نقل از روابط عمومی دفتر شرکت ال‌جی در ایران اعلام کرده که پرچمدار جدید ال‌جی در بازار تلفن همراه در دو نسخه پلاستیکی و چرمی روانه بازار ایران خواهد شد و با وجود درز تصاویر قبلی از نسخه دوسیم‌کارته این گوشی در ایران، عرضه آن رسما مورد تائید این شرکت در این گزارش قرار نگرفته است.

بنابر این گزارش، روابط عمومی ال‌جی در ایران اطلاعاتی از قیمت پیش‌بینی شده برای هر دو نسخه پلاستیکی و چرمی آن ارائه نکرده، اما همانطور که زومیت اعلام کرده و می‌توان پیش‌بینی کرد، به نظر باید انتظار قیمتی رقابتی برای نسخه پلاستیکی این گوشی هوشمند و قیمتی کمی بالاتر برای نسخه چرمی جی 4 را داشت.

اگر عرضه گوشی هوشمند جی 4 ال‌جی در بازار ایران در هفته دوم خرداد محقق شود می‌توان گفت باز هم ال‌جی فاصله کم با عرضه جهانی محصولات را حفظ کرده است چرا که اگرچه این محصول در بازار کره عرضه شده اما تاریخ عرضه جهانی گوشی جی 4 ال‌جی پیش از این هفتم خرداد ماه اعلام شده بود و این تاریخ فاصله کمی با زمان اعلام شده از سوی دفتر ال‌جی در ایران دارد.

در عین حال می‌توان انتظار عرضه این محصول پس از تعطیلات اواسط خرداد و یا همزمان با آن را داشت و بنابر رسم هر ساله ال‌جی شما نیز می‌توانید انتظار یک بررسی کوتاه از این محصول را پیش از عرضه رسمی آن و در هفته اول خرداد در فارنت داشته باشید.

zoomit

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حسين می‌گوید

    سلام دوستان کسی رااجب قیمت تقریبیش خبری داره؟

  2. مهرداد می‌گوید

    ال جی زمان خوبی برای عرضه محصول نداره. منتظر می مونه هر کی سامسونگ و اچ تی سی و آیفون نخریده بیاد اینو بخره!

  3. مجید می‌گوید

    ایول کپی رایت!