آپدیت جدید اندروید 5.0.2 برای سری اکسپریا Z2 و Z3 سونی عرضه شد

شرکت بزرگ سونی نسخه جدید اندروید آبنبات‌چوبی یعنی 5.0.2 (بیلد 23.1.A.1.28) را برای  دستگا‌های سری اکسپریا Z2 سری Z3 که شامل اکسپریا Z3 ،  Z3کامپکت، تبلت Z3 کامپکت، گوشی اکسپریا Z2 و تبلت Z2 منتشر کرد.

2

این به روزرسانی شامل بهبودهایی نظیر انتقال آسان محتوای حافظه داخلی به حافظه خارجی و همچنین بهبود برنامه پیام‌رسان در حالت استقامت بالا یا همان ذخیره انرژی، بوده است.

ظاهرا این به‌روز‌رسانی، نور LED صفحه نمایش را در تمام حالات مختلف صدا، لاک اسکرین یا حالت قفل صفحه، تثبیت می‌کند و همچنین زمانی که دستگاه تحت پوشش شبکه مخابرات بوده دیگر پیغام “No Service” را در نوار اعلان نشان نخواهد داد.

در نهایت سونی در این به‌روز رسانی، دکمه “بستن همه” را در منوی فعالیت‌های اخیر که برای بستن برنامه‌های درحال اجرا استفاده می‌شود، را برگردانده است.

در همین حال گزارشات حکایت از این دارند که قرار است این شرکت ژاپنی‌تبار آپدیت اندروید آب‌نبات چوبی برای اکسپریا Z را هفته آینده عرضه نماید و از همان زمان کاربران این گوشی‌هوشمند می‌توانند آن را دریافت کنند.

 

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Hamid می‌گوید

    سلام من اندروید رو برروز رسانی کردم ولی صفحه اعلان گوشی پایین نمیاد یعنی یه تیکه بالا از کار افتاده و باید برم تویه برنامه ای گوشی رو در حالت چرخش بزارم و صفحه اعلاناتو بکشم پایین چجوری میتونم این مشکلو حل کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      معمولا این گونه ایرادات پس از آپدیت با یک بار ریست فکتوری حل میشه. مراقب اطلاعات روی گوشی باشید