اگر به موقع از خواب بیدار نشوید این اپلیکیشن آلارم آبرویتان را خواهد برد!

آیا صبح به سختی بیدار می‌شوید؟ آیا به دنبال راهی تازه برای بیدار شدن می‌گردید؟ با فارنت همراه باشید تا با برنامه خلاقانه AlaramRun آشنا شوید!

2

alarmrun3

هر روز زود از خواب بیدار شدن، با انرژی از جا بیرون پریدن – چه کسی عاشق رؤیاپردازی راجع به داشتن چنین شخصیتی نیست؟ بله برای دسته‌ از شما که با باز کردن چشمانتان در صبح مشکل دارید، تعداد بی‌شماری از آلارم‌ها و برنامه‌های مختلف وجود دارد که تا معمای ریاضی‌شان را حل نکنید، طرح خاصی را نکشید و یا هر کار سخت دیگری را انجام ندهید، صدای آزاردهنده‌شان را پخش خواهند کرد. متأسفانه برخی از حرفه‌ای‌ها درزمینهٔ خواب، یاد گرفته‌اند که با وجود پخش این صدا به خواب خود ادامه دهند و هیچ‌وقت برای حل معما تلاش نکنند.

امروز می‌خواهیم برنامه‌ی AlarmRun‌ را به شما معرفی کنیم. این برنامه پیچش بیشتری به هر صبح شما خواهد داد، برای تنبیه‌تان به خاطر بی‌توجهی به آلارم، پیغامی را به شبکه اجتماعی انتخابی‌تان ارسال خواهد کرد.

ما اینکه بر محتوای پیغام ارسال شده کنترل دارید را هرگز تأیید نمی‌کنیم. چرا که اگر برایتان انتخاب شده بود، اندکی ترسناک‌تر به نظر می‌رسید؛ اما نگران نباشید، AlarmRun می‌تواند به درجه‌های مختلف آزار شما برسد – می‌توانید یکی از دوستانتان را از لیست مخاطبین انتخاب کنید که اگر بیدار نشوید پیام‌هایی برای وی ارسال شود.

احساس می‌کنید باید بیشتر بترسید؟ می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید تا پیامکی تصادفی به شماره‌ای تصادفی از لیست مخاطبینتان ارسال کند. امیدواریم این شماره متعلق به رئیس‌تان نباشد! هنوز هم احساس می‌کنید به اندازه کافی نترسیده‌اید؟ شدیدترین حالت انتخابی باعث خواهد شد تا عکسی از گالری‌تان در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شود! آیا سلفی نامناسبی دارید؟

مطمئناً این برنامه در خلاقیت بی‌همتاست. از این ایده خوشتان آمده؟ می‌توانید برنامه را از لینک پایین صفحه دانلود کنید. فقط مراقب باشید مورد تمسخر دوستان و آشنایان قرار نگیرید!

Bazaar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    مازوخیسم دیجیتالی!!

  2. quietly brilliant می‌گوید

    بیشتر جنبه تنبیهی داره تا کمکی!!!!!