سونی PlayStation Now را به پلی‌استیشن 3 می‌آورد

درحالیکه بیش از یک‌سال از معرفی سرویس ابری ویژه بازی‌های سونی می‌گذرد اکنون نوبت به آن رسیده تا شاهد عرضه این سرویس ابری ویژه برای پلی‌استیشن 3 نیز باشیم.

0

امکان ثبت‌نام و استفاده از سرویس کرایه‌ای بر روی کنسول قدیمی سونی از یک هفته دیگر آغاز خواهد شد و سرویس تست به صورت رایگان به مدت 7 روز در اختیار کاربرانی که ثبت‌نام نکرده‌اند نیز قرار خواهد گرفت.

کاربرانی که به‌منظور استفاده از این سرویس ثبت‌نام کنند به بیش از 100 بازی پلی‌استیشن 3 از جمله Batman Arkham City,Saints Row IV و البته Final Fantasy XIII دسترسی خواهند داشت. سرویس استریم در سال جاری ابتدا بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه شد و این درحالیستکه سونی سه‌سال پیش مبلغ 380 میلیون دلار را به Gaikai پرداخته بود تا به توسعه این تکنولوژی کمک کند.sony game streaming

علاوه بر پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 در حال حاضر این سرویس برای پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن تی‌وی و مدل‌های خاصی از تلویزیون‌ها و پخش‌کننده‌های بلوری سونی نیز عرضه شده است. در قرارداد دیگری که با شرکت سامسونگ منعقد شده، این سرویس بر روی برخی تلویزیون‌های هوشمند این شرکت نیز عرضه خواهد شد.

پلی‌استیشن دسترسی به این سرویس را با مبلغ 19.99 دلار به صورت ماهیانه ممکن خواهد کرد و از سوی دیگر امکان اجاره بازی‌هایی خاص نیز فراهم خواهد شد. یکی دیگر از برنامه‌های سونی، امکان سازگاری بازی‌های پلی‌استیشن 3 برای استفاده بر روی پلی‌استیشن 4 است که البته مشکلاتی مانند وقفه‌های بالقوه در اجرای بازی و البته هزینه بالا، دسترسی به این مهم را هنوز ممکن نساخته است.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.