سامسونگ و سامسونت با هم چمدان هوشمند می‌سازند

پیش از این شاهد حضور گوشی‌های هوشمند، خودروهای هوشمند و یا حتی خانه‌های هوشمند بوده‌ایم و به همین منوال، مشاهده چمدان‌های هوشمند نیز دور از انتظار نیست. در حال حاضر گزینه‌های موجود در بازار به شما این امکان را خواهند داد تا به‌واسطه استفاده از تگ‌های بلوتوثی به رهگیری مکان چمدان خود اقدام کنید.

0

در جدیدترین اقدام در راستای هوشمندسازی هرچه بیشتر چمدان‌ها، شرکت سامسونگ اعلام کرده همکاری‌های خود با شرکت سامسونت را به‌منظور تولید گزینه‌ای تا حدامکان هوشمندتر آغاز خواهد کرد. یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های موجود، به‌کارگیری تراشه هوشمند جی‌پی‌اس به منظور ممکن‌ساختن استفاده از قابلیت رهگیری چمدان توسط کاربر است.

Ramesh Tainwala مدیرعامل سامسونت اعلام کرده این شرکت قصد دارد با افزایش همکاری‌های خود با سامسونگ، گزینه‌هایی تاحدامکان هوشمند را به‌منظور تغییر وضعیت چمدان‌‌های هوشمند از وضعیت فعلی با قابلیت‌های انتزاعی به بازار عرضه کند. یکی از موارد ممکن، امکان ارسال پیامک توسط چمدان به مالک، در مواقعی است که چمدان از مالک آن فاصله زیادی گرفته و یا درب آن باز می‌شود.

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های ممکن، قابلیت همراهی خودکار چمدان به صورتی است که چمدان در فاصله چندسانتی‌متری به طور خودکار به دنبال شما خواهد آمد و نیاز به حمل یا هل دادن آن نخواهید داشت.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.