درز تصاویر و مشخصات فنی وان M9e؛ نسخه پلاستیکی وان M9 پلاس

اگر چه این روزها همه‌جا سخن در مورد One M9 نقل محافل است و این محصول در غرب و بسیاری از کشورهای دیگر به یکی از محبوب‌ترین محصولات اچ‌تی‌سی تبدیل شده اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دادند M9 پلاس توسط بازارهای جهانی در دسترس آن‌ها قرار می‌گرفت.

1

این در حالی است که مرکز صدور گواهینامه چین، TENAA، از عرضه یک نسخه پلاستیکی مرموز با نام “M9e” خبر داده و با انتشار این خبر امیدها را برای ورود M9 پلاس به بازارهای جهانی دوباره زنده کرده است.

به استثنای عدم حضور دوربین Duo در این محصول سایر مشخصان این مدل همانند مدل وان ام 9 پلاس خواهد بود. صفحه نمایش 5.2 اینچی Quad HD در کنار پردازنده 8 هسته‌ای که از فرکانس 2.2 گیگاهرتز بهره می‌گیرد در این محصول به چشم می‌خورد.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به رم 3 گیگابایتی (به احتمال زیاد تولید مدیاتک) دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی در پشت و دوربین اولتراپیکسل در جلو اشاره نمود. M9e قابلیت ارتقای حافظه با کارت حافظه میکرو اس‌دی را داشته و مجهز به سنسور اثر انگشت است.

مطمئنا این محصول اچ‌تی‌سی به دلیل داشتن بدنه پلاستیکی با قیمت بسیار مناسب‌تری عرضه خواهد شد. هرچند برای فهمیدن این موضوع که آیا اچ‌تی‌سی M9e را در سراسر جهان عرضه خواهد نمود و یا برای این محصول نیز تنها به بازار چین بسنده خواهد کرد، باید منتظر ماند.

 engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    کاش شبیه ام9+ نباشه!!!تنوع زیاد مدلها خوبه اما راضی کردن کاربر و مشتری جای خود داره البته..