با بهترین آدم بدهای تاریخ بازی‌های پی‌سی آشنا شوید

به دلیل نقش پررنگی که دشمنان در بازی‌‌های رایانه‌ای دارند و به پاس خدمات گران بهایشان از جمله ترساندن، سلاخی کردن و به آتش کشیدن بازیکنان در بازی‌‌های مربوطه؛ تصمیم گرفتیم که لیستی از دشمنان ترسناک، به یاد ماندنی و سرسخت در تاریخ بازی‌‌های رایانه‌های شخصی را برای شما آماده کنیم و در کنار هم به مرور خاطرات گذشته بپردازیم.

0

از زمانی که آدمیزاد پا به کره خاکی گذاشته خود را در میان خطرات و دشمنان گوناگون یافته است. و در طول حیات خود برای مقابله با دشمنانش تلاش‌ها کرده اما هیچگاه از دست آن‌ها رهایی پیدا نکرده است. در بازی‌‌های رایانه‌ای نیز اوضاع به همین منوال پیش می‌رود و کمتر پیش می‌آید که در یک بازی دشمنی وجود نداشته باشد. حتی در ساده ترین بازی‌ها هم نیاز به دشمن و حریف است و اصلا مزه هر بازی به همین حریفان مختلفش است. به دلیل نقش پررنگی که دشمنان در بازی‌‌های رایانه‌ای دارند و به پاس خدمات گران بهایشان از جمله ترساندن، سلاخی کردن و به آتش کشیدن بازیکنان در بازی‌‌های مربوطه؛ گیم‌نیوز تصمیم گرفت که لیستی از دشمنان ترسناک، به یاد ماندنی و سرسخت در تاریخ بازی‌‌های رایانه‌های شخصی را برای شما آماده کند تا در کنار هم به مرور خاطرات گذشته بپردازیم.

big daddy

لیست حاضر که در قالب یک مطلب دو بخشی با عنوان “به یاد ماندنی‌ترین دشمنان در تاریخ بازی‌های پی‌سی” در وبسایت گیم‌نیوز منتشر شده است، دامنه‌ی وسیعی از بازی‌ها را در بر می‌گیرد. در این لیست شما از بازی‌های کلاسیکِ دهه‌ی هشتاد تا بازی‌های نسل هشتم را خواهید دید و متوجه می‌شوید که دشمنان خوف‌ناک و موجودات عصبانی فقط مربوط به بازی‌های ترسناکی همچون رزیدنت اویل نیستند و ممکن است همه جا پیدا شوند، حتا در بازی ماینکرفت. و متوجه می‌شوید که چهره‌ی معصوم یک پرستار ممکن است به چنان خشم و نفرتی تبدیل شود که تا مدت‌ها از یادتان نرود.

پس برای مطالعه‌ی این مطلب به سایت گیم‌نیوز مراجعه کنید.

regenerator

به یاد ماندنی‌ترین دشمنان در تاریخ بازی‌‌های پی‌سی

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.