۱۰ اپلیکیشن برتر ویندوز فون که به دست برنامه‌نویسان ایرانی ساخته شده‌اند! (بخش سوم)

بر کسی پوشیده نیست که سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت روزبه‌روز در حال پیشرفت و شناساندن ظرفیت‌های خود است. با رشد برنامه‌های فارسی در استور مایکروسافت متأسفانه خیلی از اپلیکیشن‌های ایرانی به صورت ناشناخته باقی مانده است، بر همین اساس ما قصد داریم در ادامه در فارنت شما را با ۱۰ اپلیکیشن برتری که به دست برنامه نویسان کشورمان توسعه داده شده‌اند آشنا کنیم.

1

امروزه تعداد برنامه نویسان ویندوزفونی ایرانی روزبه‌روز رو به افزایش است. برنامه نویسان ایرانی نرم‌افزارهای بسیار زیادی را روانه استور کرده‌اند که بیشتر آن‌ها بسیار عالی هستند. چندی پیش شما را با قسمت اول و دوم ۱۰ اپلیکیشن برتر ویندوز فون که به دست برنامه نویسان ایرانی ساخته شده است آشنا کردیم و بنا به استقبالی که از این مجموعه به عمل آمد، تصمیم گرفتیم قسمت سوم آن را گردآوری کنیم.

قبل از شروع باید این نکته را یادآور شویم که روزبه‌روز بر تعداد برنامه‌های ایرانی ویندوز فون افزوده می‌شود، از این رو انتخاب برنامه‌های ذیل صرفاً بر اساس محبوبیت انجام گرفته است.در این نوبت سعی شده بر روی برنامه های بانکی توجه بیشتری انجام گیرد. اگر فکر می‌کنید برنامه‌ای سراغ دارید که در این لیست به آن اشاره‌ای نشده است، می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها پلی مابین ما و برنامه مورد نظر خود ایجاد کنید.

همراه بانک سامان
50f629a9-870d-4582-8daf-a8694c70a261در صورت داشتن شماره مشتری و رمز موبایل بانک در بانک سامان، شما می توانید ترکنشهای بانکی همچون دریافت موجودی از کارت و سپرده،انتقال وجه بین کارتها و سپرده ها،پرداخت قبوض و دریافت صورتحساب کارت و سپرده را از طریق این برنامه انجام دهید. برنامه های بانکی به واسطه ی رابطه ای که با حساب مالی و بانکی افراد دارند، از حساسیت بیش تری نسبت به برنامه های دیگر برخوردارند، لذا باید از رسمی بودن و مورد تایید بودن این نوع برنامه ها اطمینان کافی حاصل کرد.
Pardakht Hamrah Pasargad
7e9c6f74-6994-498f-bf8e-c17249a16afeهمانند دیگر برنامه های بانکداری و با توجه به مصوبه ی بانک مرکزی، عملیات مالی تنها بر روی بستر اینترنت انجام می پذیرد.امکانات سامانه پرداخت همراه بانک پاسارگاد عبارتند از :اعلام موجودی کارت های بانک پاسارگاد، انتقال وجه کارت به کارت (کارت های عضو شبکه شتاب) ” جهت استفاده از خدمت انتقال وجه کارت به کارت به سایر بانک، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض)، خرید شارژ ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا، دریافت سه گردش آخر کارت (کارت های بانک پاسارگاد) و امکان جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش های انجام شده بر روی گوشی.
Tejarat Hamrah
01546097-a9ca-436f-8c66-d7f7a0597aabبرنامه ی بانکداری بانک تجارت که با نام Tejarat Hamrah منتشر شده است، هنوز در وب سایت اصلی بانک تجارت قرار داده نشده است که شاید علت آن هم تازه قرار گرفتن برنامه بر روی استور باشد.برخی از قابلیت های این برنامه عبارتند از: انتقال وجه عادی، پایا، ساتنا و کارت شتاب، مشاهده ی انتقال های موبایلی، پرداخت قبض، خرید شارژ سیم کارت، پیدا کردن نزدیک ترین شعبه ی بانک و رداخت قبض ها با استفاده از دوربین گوشی.
Hamrah Bank Ansar
این برنامه نسخه رسمی نرم افزار بانک انصار است که توسط بانک انصار نیز تایید شده است.برای استفاده از این نرم افزار باید یکی از مشتریان این بانک باشید و از یکی از شعب بانک انصار رمز همراه بانک را دریافت کنید. خدمات قابل ارائه سیستم بانکداری تلفن همراه عبارتند از : مشاهده موجودی سپرده، صورتحساب سپرده، مشاهده تسهیلات، پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال وجه کارت به سپرده، انتقال وجه سپرده به سپرده، انتقال وجه بین بانکی پایا و ….
SoodeBank
6204a226-6e11-4215-a373-fa8482bce384این برنامه دارای دو بخش اصلی “محاسبه سود سپرده” و “محاسبه قسط و بهره وام” می باشد. در بخش محاسبه سود، دو نوع سپرده ساده و سپرده مرکب در نظر گرفته شده اند. در سپرده ساده سود تنها به سپرده اصلی تعلق می گیرد. در سپرده مرکب سود سپرده اصلی به سپرده دیگری واریز شده و آن سپرده خود نیز داری نرخ سود متفاوتی است. بخش وام، شامل دو قسمت “محاسبه قسط از روی نرخ” و “محاسبه نرخ از روی قسط”، برای وام‌های استهلاکی می باشد. در قسمت اول، با تعیین میزان وام دریافتی، بهره سالانه و تعداد اقساط مبلغ هر قسط محاسبه می گردد. در قسمت دوم، با وارد نمودن وام دریافتی، مبلغ و تعداد اقساط نرخ بهره متناظر محاسبه می گردد.
Pocket Accounting
توضیحات سازنده برنامه: این برنامه به منظوره مدیریت حساب های شخصی ایجاد شده , چنتا مورد بوده که سعی کردم توو طراحی این برنامه بهش دقت کنم اول اینکه مشابه محیط کاربری وین فون باشه ( ولی به نظره بعضیا توو نگاهه اول کاربر نمیتونه باهاش ارتباط برقرار کنه ) دوم اینکه راحتی و سرعت در ورود اطلاعات سوم جلو چشم بودن اکثره اطلاعات مورد نیاز
Music Beta
a8a857c7-0cd1-4c0b-8c5b-8ea2807532a7این برنامه به صورت یونیورسال می باشد و می توانید آن را برای ویندوز نیز دانلود کنید.با این برنامه می توانید به بهترین های موسیقی فارسی ایران و جهان گوش دهیدو هر کجا که باشید شما زود تر از بقیه به جدید ترین آهنگ ها, ویدئو موزیک ها,… دسترسی پیدا می کنید. همچنین این برنامه قابلیت فعالیت در پس زمینه را نیز دارد و شما بدون هیچ مشکلی می توانید کارهای دیگر را انجام دهید و به موسیقی دلخواهتون گوش کنید.در هنگام مشاهده ی ویدیو کلیپ ها ، دقت کنید که شاید برای پخش ، زمانی طول بکشد تا ویدیو پخش شود. پس نگرانی به خود راه ندهید و مشکل طول کشیدن از سرور خود سایت رادیو جوان می باشد.
Fastdic
30f05a88-f4f5-4c3c-ac59-1633a56533beدیکشنری دو زبانه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دارای بیش از ۱۰۰,۰۰۰ کلمه، بیش از ۴,۰۰۰ نمونه جمله، تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی (استفاده از تلفظ صوتی نیاز به اینترنت دارد) (ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)، آوا شناسی (فونتیک) آمریکایی و بریتانیایی ، آوا شناسی (فونتیک) فارسی، پاره‌های سخن برای هر کلمه، امکان نمایش اشکال مختلف افعال بی‌قاعده به صورت فهرست وار همراه با توضیحات مرتبط ( کلمه‌ی see را جهت نمونه جستجو نمایید)، با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت افزودن واژه‌ی جدید آماده نمایید،بخش دیکشنری بدون نیاز به اینترنت می‌باشد، استفاده سریع و آسان و هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر
ورزش 3
01c62555-5d47-4d7b-b655-ecb358a5b808دیگر نیازی به مراجعه ی مکرر به بهترین سایت ورزشی ایران نیست ، فقط کافیست نرم افزار ورزش 3 را بازدید کنید تا با فضایی جذاب و جالب ، اخبار و اطلاعات مربوط به فوتبال و ورزش ایران و جهان را بخوانید.. نرم افزار ورزش 3 ، تمام نگرانی های شما راجع به از دست دادن اخبار مهم ورزش رو برطرف می کنه. خیالتون راحته راحت.. اما نرم افزار ورزش 3 چه ویژگی هایی رو در نسخه ی اول در اختیارتون میذاره؟؟ -اخبار فوتبال ایران و جهان -اخبار ورزش های بسکتبال ، والیبال و کشتی ، تکواندو ، وزنه برداری و … – اخبار مهم وزارت ورزش و جوانان یکی از قابلیت های مهم این برنامه ، دسترسی آسوده به روزنامه های ورزشی ایران است .
Learn British English
65ae5b2e-f4ad-4376-99b0-d6e7313b42b5این مجموعه آموزشی مناسب افرادیست که سطح زبانشان مبتدی و یا متوسط می باشد که شامل آموزش مکالمات می باشد. بخش مکالمات: در 100 قسمت موضوع بندی شده . فایلهای صوتی تلفظ انگلیسی میباشد. 100 درس به شما کمک می‌کند تا مکالمات انگلیسی را در موقعیت‌های مختلف مانند (در هتل – رستوران – مسافرت –صحبت‌های کوتاه – شناختن مردم – خرید – در بانک و …) را به سادگی یاد گرفته و با بکار ببرید. شما می‌توانید با صرف زمان کمی در روز دروس را مطالعه نمایید و در مدت‌زمان 100 روز، توانایی لازم برای برقراری ارتباطات روزمره را کسب کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    یه فیلتر شکن مثل سایفون برای ویندوز نیست؟؟؟
    یا یه نرم افزار وی پی ان با پشتیبانی از پروتکل PPTP