اینستاگرام اولین انجمن رسمی خود را با هدف موسیقی معرفی کرد: music@

اینستاگرام امروز افتتاح اولین انجمن را در سرویس خود با نام music@ و با هدف اختصاص دادن آن به موسیقی و موسیقی‌دانان افتتاح کرد. به این ترتیب این اولین باری است که اینستاگرام یک اکانت اختصاصی را برای یک موضوع خاص راه اندازی می‌کند.

2

ایده راه‌اندازی این اکانت که می‌توانید آن را اینجا ببینید از بخش فعالیت‌ها یا Activity اینستاگرام نشأت گرفته است. جالب است بدانید در این بخش که پرطرفدارترین تصاویر و ویدئوها را مشاهده می‌کنید یک‌چهارم محتوا از موسیقی‌دان‌ها و یا خواننده‌ها تأمین می‌شود و بیش از 300 میلیون نفر به این موضوع علاقه دارند.

Kevin-Systrom-Iconکوین سیستروم

بنیان‌گذار و مدیرعامل اینستاگرام

جامعه موسیقی امروز و برای همیشه یک بخش مهم از اینستاگرام بوده است. در چهار سال اخیر ما خانه‌ای برای خوانندگان کوچک و بزرگ بوده‌ایم و جایی را برای به اشتراک گذاری خلاقیت‌ها، ماجراها و ارتباط آن‌ها با هوادارانشان بوده‌ایم.

بسیاری از خوانندگان مشهور مانند تیلور سوییفت، ریحانا، کیتی پری، جاستین بیبر، مدونا و … دارای اکانت‌های رسمی با میلیون‌ها هوادار در این شبکه اجتماعی هستند و حتماً می‌دانید خوانندگان محبوب ایرانی هم در این میان سهمی را به خود اختصاص داده‌اند. علاوه بر چهره‌های شناخته شده ستاره‌های نوظهور و حتی مبتدی‌ها نیز توانسته‌اند با کمک اینستاگرام برای خود هوادارانی جمع کرده و شناخته‌تر شوند.

انجمن @music اینستاگرام توسط ویرایشگر موسیقی اینستاگرام “الکس سوسکایند اداره شده و طیف گسترده‌ای از موسیقی شامل انواع خوانندگان، متون موسیقی، استودیوها، سبک‌های مختلف، کنسرت‌ها، طراحی‌های آلبوم، آثار هواداران و … را شامل می‌شود. قرار است در این اکانت هر هفته شش پست جدید قرار گرفته و با هش‌تگ‌های خاص مربوط به هر یک منتشر شوند.

شاید بدانید که اکانت رسمی خود اینستاگرام در این شبکه حدود 60 میلیون دنبال کننده دارد و مکانی برای نمایش خلاق‌ترین کاربران این سرویس است؛ حالا اکانت @music نیز قرار است همین کار را در زمینه موسیقی انجام دهد. این انجمن جدید قرار نیست تنها تصاویری را به اشتراک گذاشته و کامنت‌هایی نیز دریافت کند؛ اینستاگرام به دنبال این است که در هر پست مطالبی جدید را نیز منتشر کرده و توضیحات جامعی را ارائه دهد. گفته می‌شود اگر این اکانت موفق باشد اینستاگرام در آینده اکانت‌های مشابهی را نیز با موضوعات دیگر افتتاح خواهد کرد.

به این ترتیب اینستاگرام به نوعی با اسنپ‌چت و بخش Discover توییتر نیز رقابت خواهد کرد و می‌تواند علاقمندان به موسیقی را به سرویس خود جذب کند.

ایجاد محتوا چیز جدیدی برای ما نیست. ما فکر می‌کنیم نشان دادن خلاق‌ترین و بااستعدادترین اعضای جامعه موسیقی در اینستاگرام یک حرکت بسیار استراتژیک بلندمدت است. – اینستاگرام

TechCrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهلا می‌گوید

    سلام من چه شکلی اکانتمو خصوصی کنم با کامپیترم از گوگل لطفاااا زود جواب بدید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا منظورتون از مرورگه نه از گوگل. به هر حال از وبسایت اینستاگرام نمیشه اکانت رو پرایوت کرد. باید از اپلیکیشنش استفاده کنید. یا روی گوشی یا اپلیکیشن ویژه ویندوز 10:
      http://farnet.ir/1395/08/166061/how-to-download-and-use-instagram-in-windows-10/