سازگاری کامل کلیه برنامه‌های ویندوز10 با هدست واقعیت مجازی هولولنز مایکروسافت

مایکروسافت در حال تولید برنامه‌های واحد برای کلیه دستگاه‌های مجهز به پلتفرم ویندوز است. این بدان‌معناست که از یک پلتفرم، یک برنامه، یک کد باینری می‌توانید بر روی کلیه دستگاه‌های تولیدی این شرکت استفاده کنید.

0

این برنامه‌ریزی مایکروسافت شامل هدست هولولنز با بهره‌گیری از قابلیت تولید هولوگرام نیز خواهد شد و در واقع کلیه برنامه‌های ویندوز 10 به راحتی بر روی هولولنز اجرا خواهند شد.

در کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان، مایکروسافت اجرای برنامه‌های ویندوز 10 بر روی هولولنز را به نمایش گذاشت. این برنامه‌ها را می‌توانید بر روی دیوار نمایش دهید و یا اینکه شاهد نمایشی از یک سگ هولوگرامی بر روی زمین باشید.

در واقع با بهره‌گیری از این قابلیت، فضایی شخصی با امکان بهینه‌سازی در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید بازی‌های ویندوزفونی را بر روی میز غذاخوری خود به‌نمایش بگذارید!hololens

اگرچه هدست هولولنز در سطح هدست Oculus Rift نمایشگر واقعیت مجازی نمی‌باشد و شما همچنان می‌توانید دنیای اطراف خود را مشاهده کنید اما امروز شاهد نمایش قابلیت‌های مختلف این هدست در زمینه‌های تجاری، طراحی و آموزشی بودیم.

در استفاده از این هدست هیچ سیم، دوربین جانبی، تلفن و یا ارتباط با رایانه نقش نداشته و البته فراموش نکنید این شرکت همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی نظیر ناسا، اتودسک، والت‌دیزنی را نیز در دستورکار خود قرارداده است.

آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، مایکروسافت همزمان با ویندوز10، دستگاه‌های هولوگرافیکی با قابلت تصویر‌پردازی سه‌بعدی را نیز روانه بازارخواهد کرد.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.