7 دلیل برای این‌که ال‌جی جی 4 بهتر از گلکسی اس 6 و اس 6 اج است!

با معرفی ال‌جی جی 4 شاید اولین پرسشی که در ذهن کاربران ایجاد شود این است که G4 در برابر دوگانه گلکسی اس 6 و اس 6 اج چگونه عمل خواهد کرد؟ ما در این‌جا 7 دلیل برتری G4 را بر پرچم‌داران سامسونگ ذکر می‌کنیم.

85

شکی نیست که گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ در حال حاضر در مرکز توجه بوده و پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار محسوب می‌شوند. حالا ال‌جی ادعا می‌کند که G4 در بسیاری از موارد بهتر از رقبا عمل می‌کند؛ حالا با وجود این‌که این برتری‌ها تا عرضه رسمی جی 4 و مقایسه رودررو مشخص نخواهد شد اما ببینیم حداقل روی کاغذ پرچم‌دار ال‌جی چه برتری‌هایی نسبت به اس 6 و اس 6 اج دارد.

یک – نسبت بهتر صفحه‌نمایش به بدنه

G4-vs-S6-screen-to-body-ratio

درست است که جی 4 در کل یک گوشی بزرگ‌تر نسبت به گلکسی اس 6 محسوب می‌شود اما حدود 76 درصد از سطح جلویی گوشی را صفحه‌نمایش تشکیل می‌دهد. این نسبت در گلکسی اس 6 حدود 70.48 و در اس 6 اج حدود 71.75 درصد است. به این ترتیب پرچم‌دار ال‌جی از فضا استفاده بهتری کرده و با این‌که آن‌قدرها هم از گلکسی اس 6 بزرگ‌تر نیست اما صفحه‌نمایشی 0.4 اینچ بزرگ‌تر دارد. جی 4 همچنین نسبت به رقبای با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی هم جمع‌وجورتر است.


دو – شیار کارت حافظه

LG-G4-back

سامسونگ در گلکسی اس 6 و اس 6 اج راه اپل را در پیش گرفته و شیار کارت حافظه را به کلی حذف کرده است. درست است که حافظه‌های جانبی بسیار کندتر از حافظه‌های داخلی و مخصوصاً حافظه پرسرعت UFS 2.0 گلکسی اس 6 هستند اما برای ذخیره فیلم‌ها و آهنگ‌ها این اختلاف سرعت قابل چشم‌پوشی است. به این ترتیب می‌توانید مدل پایه جی 4 را با قیمت پایین‌تر خریداری کنید و حافظه آن را از طریق کارت حافظه microSD به میزان دلخواه افزایش دهید.

به این ترتیب مخصوصاً اگر در گوشی فعلی‌تان از کارت حافظه استفاده می‌کنید می‌توانید به رایگان جی 4 با حافظه‌ای بیشتر را در اختیار داشته باشید.


سه – باتری و درب پشتی قابل تعویض

LG-G4-removable-battery

سامسونگ به دلیل استفاده از فلز و شیشه و طراحی یک‌پارچه مجبور شد که یکی از ویژگی‌های اصلی سری گلکسی اس یعنی باتری قابل تعویض را نادیده بگیرد. به این ترتیب باتری 2600 میلی‌آمپری پرچم‌دار سامسونگ شاید نتواند تا پایان روز شما را همراهی کند و مجبور شوید آن را در طول روز مجدداً شارژ کنید. اوضاع اما برای جی 4 متفاوت است و با حمل یک باتری شارژ شده اضافه نگرانی از بابت شارژ باتری نخواهید داشت.

علاوه بر این قاب پشتی به راحتی قابل تعویض است و در صورت خرابی می‌توانید یک قاب چرمی زیبا را با قاب آن جایگزین کنید.


چهار – باتری بزرگ‌تر

S6-vs-G4-back

درست است که جی 4 صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد اما به ادعای ال‌جی این صفحه‌نمایش نسبت به جی 3 حدود 20 درصد مصرف انرژی کمتری دارد و به این ترتیب ادعا می‌کند که نسبت به باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی گلکسی اس 6 اج می‌تواند عمر شارژ بیشتری را فراهم کند؛ هرچند که باید منتظر ماند و دید.


پنج – صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر

G4-vs-S6-screen

اگر به صفحه‌نمایش بزرگ جی 3 و یا گوشی‌های سری نوت سامسونگ عادت کرده باشید احتمالاً کوچ کردن به صفحه‌نمایش 5.1 اینچی گلکسی اس 6 یا اس 6 اج برایتان آزاردهنده خواهد بود. صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در جی 4 می‌تواند برای مرور وب و تماشای ویدئوها و فیلم‌ها بسیار لذت‌بخش‌تر باشد. علاوه بر این انحنای نسبی این صفحه‌نمایش نیز می‌تواند در تماشای ویدئوها جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد.


شش – دوربین با دیافراگم بازتر و امکانات بیشتر

G4-vs-S6-camera

با پیشرفت‌های کنونی عکسبرداری و فیلم‌برداری با گوشی در نور مناسب روز دیگر برای هیچ گوشی هوشمندی دشوار نیست و رقابت اصلی حالا برسر عکس‌هایی بهتر در نور کم است. گشادگی بیشتر دیافراگم معمولاً به معنای رسیدن نور بیشتر به سنسور و در نتیجه عکس‌هایی بهتر است. ال‌جی ادعا می‌کند گشادگی F1.8 در جی 4 نسبت به F1.9 در گلکسی اس 6 و اس 6 اج عکس‌هایی بهتر را باعث خواهد شد.

LG-G4-shutter-speed

همچنین برخلاف نرم‌افزار دوربین گلکسی اس 6 در جی 4 قادر خواهید بود تا سرعت شاتر را نیز تنظیم کرده و عکس‌هایی با فرمت خام RAW بگیرید. اگر یک عکاس حرفه‌ای باشید می‌دانید این دو قابلیت تا چه حد می‌تواند به عکاسی کمک کند؛ ال‌جی در کیفیت تصاویر ناامیدمان نکن!


هفت – دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی

G4-vs-S6-front-camera

درست است که مگاپیکسل بالاتر لزوماً به معنای کیفیت بالاتر تصاویر نیست اما تصاویر 8 مگاپیکسلی مسلماً از اندازه و جزئیات بیشتری نسبت به یک مدل 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود. به این ترتیب حداقل بر روی کاغذ پرچم‌دار ال‌جی گزینه بهتری برای گرفتن عکس‌های سلفی نسبت به گلکسی اس 6 یا اس 6 اج خواهد بود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

85 نظر برای این مطلب
  1. t.m می‌گوید

    سلام
    اقا اول از بحث قاب چرم جی 4 صحبت رو شزوع کنیم .واقعا خیلی خاص شده همچنین دکمه های پشت. من خودم اول فکر میکردم خیلی اعصاب خورد کنه امااز موقعی که با جی تو کار کردم نظرم عوض شد و دوهفته بعد جی تری خریدم این دوتا یعنی قاب پشتی چرم و دکمه هادر عقب رو واقعا سری اس سامسونگ نداره که خیلی جی 4 خاص شده در مورد صفحه نمایش =وارد بحث مصرف باتری صفحات نمایش نمیشیم.همه میدونن که هرجا صحبت از صفحه نمایشه نام الجی واقعا میدرخشد نکته بعدی استفاده از چیپ اسنپ 808 در جی4که واقعا فکر عالی هستش چون خیلی از حرارت کم میشه.در مورد حاشیه های فوقالعاده کم و زیبای الجی که همه میدونن من همین الان دارم یه دستی با گوشی 5.5اینچ جیتری تایپ میکنم.بحث اخر که دوربین .دوربینی که از همه نظر در سال اول شده از نظر شما بررسی میخاد ؟؟؟اون تنظیمات دستی که در جی4 به کار رفته حتی طرفدار های سامسونگ رو هم متحیر کرد حالا ما که بی تعصب داریم حرف میزنیم .
    نتیجه از نظر من :ادم اگه 300تومن هم بیشتر پول بده یه گوشی خاص دستش باشه خیلی بهتره حالا که جی4 حتی ارزون تر هم هست.
    امیدوارم کمک کرده باشم.اگه کسی حرفامو رد میکنه کامنت بزاره.
    برمیگردم

  2. دو اتیشه ال جی می‌گوید

    اینقدر بدم میاد از اینایی که مثلا دوربین جی فر رو با سامسونگ اس سون مقایسه میکنن اگه اینطوری باشه دوربین جی فایو اندازه دوتا نوت سون کیفیتو امکانات داره

  3. ا.ر می‌گوید

    ال جی دمت گرم سامسونگ رو ترکوندی

  4. vahid می‌گوید

    این تعصب های الکیه که باعث میشه چشمامون رو به حقایق ببندیم و بحث الکی بکنیم و بهتره به سلیقه و انتخاب همدیگه احترام بگذاریم، مشخصات فنی یه گوشی رو همه میتونن توی سایت های مختلف بررسی کنند و نظراتشون رو اعلام کنند ولی به نظرات دیگران توهین و بی احترامی نکنند. اینطوری که ما هیچوقت پیشترفت نمیکنیم، ای کاش میتونستیم بیشتر همدیگرو دوست داشته باشیم و به ارتقاء همدیگه کمک کنیم، متاسفانه مهم اینه که همه این گوشی ها خارجی هستند.

  5. مهرنوش می‌گوید

    ال جی هیچوقت به سامسونگ نمیرسه و سامسونگ هم هیچ وقت به ابل نخاهد رسید بحث الکی نکنید

  6. ★★★ می‌گوید

    دارین تعصبی نظر میدیدن ال جی به صد تا پلاستیک سامسنگ می ارزه با اون قیمت گرونش

  7. arman می‌گوید

    خوش دست ترین و بهترین گوشی سامسونگ من سامسونگ رو از اپل بیشتر قبول دارم همه آدمهایی که ال جی دارن یه جورین باهاشون حال نمیکنم

    1. لاستر می‌گوید

      عزیز دل جور دیگر باید دید ……مشکل از خودتونه

  8. amir می‌گوید

    خخخخ واقعا ال جی به اینا میگه برتری مثلا اون قابش که قابل تعویضه اگر اون گوشی بیفته زمین دیگه باید همه چیش عوض بشه چه برسه به قاب چرمی . در ضمن اون قاب چرمی بعد از یه مدت داغون میشه ولی گوریلا گلس 4 خطم نمیوفته روش یا خوش دست بودن گلکسی اس 6(تا بخوای با دکمه های پشت ال جی کار کنی داغون میشه انگشت آدم فلج میشه). بعد شارژ سریع و شارژ از راه دور سامسونگو با باتری خودش مقایسه کرده. بعد بلندگو ال جی پشت گوشی که اصلا بدرد نمیخوره و آدم بخواد یه آهنگ بدون هندزفری گوش بده گوشی رو باید بزاره روی صفحش. یا اینکه گلکسی اس سیکس دو سیمکارته نیس اخه اینم شد دلیل مدل duos سامسونگ دو سیمکارتس خوب شد حالا.
    در ضمن من نمیگم سامسونگ ایراد نداره چرا ولی خیلی جزئی. ولی انصافا خیلی این شوخی ال جی با سامسونگ مسخره بود???

    1. محمد می‌گوید

      باید به عرضت برسونم که تو برنامه ی شیپور به خاطر خراب شدن صفحه نمایش سامسونگ اس سیکس میخوان گوشیشونو بفروشن ولی هیچ یه نفرو عمرا پیدا کنی که به خاطر خراب شدن چرم جی فور بخواد گوشیشو بفروشه بس این معنیش اینه که چرم جی فور نسبت به گوریلا گلس اس سیکس برتری داره بعد اینم بگم که کار کردن با دکمه های عقب جی فور خیلی راحته لطفا تا موقعی جی فور دستت نگرفتی نظر نده

      1. Amiiir می‌گوید

        الانم خیلیا بخاطر سوختن برد الجی دارن میفروسن

  9. امیر می‌گوید

    من خودم g4 دارم واقعا عالیه واقعا عالیه امکان نداره کسی پشیمون بشه .فقط ال جی

    1. لیلا می‌گوید

      سلام گوشی الجی بهتره یاسامسونگ کدومو بخرم ؟؟؟؟؟کیفیفت عکس کدوم بهتره

  10. mohammad می‌گوید

    مردونه اینارو که خوندم خندم گرفت

  11. مینگ می‌گوید

    چرا وقتی سامسونگ نخریدید همین جوری از خودتون حرف در میکنید

  12. وحید می‌گوید

    آقا ال جی کلا تو گوشی سازی جلو سامسونگ سوسکه اونایی که میگن سامسونگ بده سخت در اشتباهند.من اس 6 دارم خیلی گوشی مقاومیه تا حالا زیاد ضربه دیده ولی آخ نگفته ولی g3 الجی تو اینترنت سرچ کنید تست ضربشو تو اولین ضربه سکته میکنه!!!!!

  13. علی می‌گوید

    سلام. گوشی جی ۴ گوشی خیلی قوی وخیلی خوبیه واصلا سامسونگ نمی تواند حریفش بشود ولی تو یک موضوع خیلی می لنگد اونهم باطری است والسلام …

  14. گوشي باز می‌گوید

    بابا من ال جی p920 دارم با اندروید ٢.٣ ده تای سامسونگ کار میکنه ولی از ایناهم بگذریم اپل سرور همس تازه با ایفون اس ای که قیمت ارزونتر و کارایی بالایی داره غوغا میکنه

  15. ﻭﻳﻠﻴﺎﻡ می‌گوید

    اﺷﻐﺎﻝ ﺗﺮﻳﻦ ﮔﻮﺷﻴﻬﺎﻱ ﺩﻧﻴﺎﺭﻭ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻪ.ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﻣﺰﺧﺮﻑ و ﺑﻲ ﻛﻴﻔﻴﺖ.ﻛﺎﻣﻼ ﻫﻨﮕﻲ.

    1. مینگ می‌گوید

      برو عامو بدترین گوشه ایفون میزنه

  16. Alireza می‌گوید

    من اس 6 دارم و اصلا ازش راﺽی نیستم..
    1 ..باطزیش خیلی ضعیفه
    2… بعد 6یا 7 ماه که باهاش کار کردم کل گوشی افت کرد حتی مال دوستم هم که نوت 5 داشت همین طور بود یعنی هنگ می کرد و دوربینش هم کیفیت نداشت و سرعتش اومد پایین خلاصه به این نتیجه رسیدم که سامسونگ اولش خوبه بعد هیچی نیست الان هم G4 دارم خیلی عالیه به نظر من هر کی شک داره بره ال جی بخره s6هم هنوز فروش نرفته و 2میلیون ضرر کردم
    کلا سامسونگ بعد از چند ماه کیفیت محصولش رو از دست میده حتی تو تلویزیون ..
    ما تلویزیون سامسونگ داشتیم نورش بعد از 2 ماه خیلی کم شد و کیفیتش اومد پایین الان هم رفتیم سونی خریدیم با کیفیت 4k که هنوز هیچ شرکتی نتونسته بزنه خیلی ازش راضی هستیم…
    سامسونگ همش ظاهریه

  17. majid-sj می‌گوید

    فقط سامسونگ.ال جی هیچوقت از نظر طراحی و زیبایی ب سامسونگ نمیرسه
    بعدشم اون کسی ک ادعا داشت تصویر الجی بزگ تره اینو در نظر نمیگره ک کلید هوم و برگشت هم توی خود تصویره در صورتی ک سامسونگ میتونی از کل صفحه استفاده کنی
    و ی امتیاز دیگ این ک سامسونگ تشخیص اثر انگشت داره ک ال جی نداره

    1. parsa می‌گوید

      درسته که در الجی کلید هوم در داخل صفحه قرار گرفته و تقربیا 1 سانتر از سایز صفحه را به خود اختصاص داده ولی این کلیدها در هنگام بازی و پخش فیلم نمایش داده نمیشوند و میتوان از کل صفحه 5.5 اینچی استفاده کرد و لذت برد

    2. Reza می‌گوید

      فقط ال جی اتفاقا میرسه و بهتر هم است

  18. عباس می‌گوید

    ببینیداختلاف دوربین سامسونگ اس۶والجی جی۴خیلی جزئی اونم تونورکم بنفع الجی طوری که یک کاربرساده متوجه اون نمیشه.بعدم قدرت پردازشی وگرافیک اس۶ازالجی بهتره.یک نکته دیگه من چندتاازدلیلاتونوقبول ندارم. یکی دلیل شماره۲که گفتین اس۶شیارکارت حافظه نداره الجی باکارت جافظه تا128گیگ ساپورت می کنه که می تونیدهمون128گیگ روبااس۶تهیه کنیدتازه سرعت حافظه داخلی اس۶بهتره.یک دلیله دیگه ام باتری که گفتین مال اس۶ضعیفه اصلااینطورنیست من درچندسایت خواندم که می گن باتری اس۶عالی ودلیل آخرم که قبول ندارم دلیل شماره پنج هست که می گیدصفحه نمایش بزرگتربعدم صفحه نمایش یک امرسلیقه ایی البته صفحه نمایش اس۶زیادم از ال جی کوچکترنیست وکیفیتشم که عالی

    1. majid-sj می‌گوید

      فقط سامسونگ

  19. محمد نبی می‌گوید

    لول الجی میاد صفحه Qhd رو میزنه رو جی ۳ بعد سامسونگ ازش تقلید میکنه تو s6 خوب مسلمه کی تو این حرفه وارد تره در ضمن رنگ سامسونگ full هستش که گول زنک هست lg هم میتونه این کارو بکنم اما لزومی نداره.چون واقعا توپه

  20. kasra می‌گوید

    فقط الججججججی تمااام

    1. ali می‌گوید

      ههههه

  21. مهرداد می‌گوید

    دوستان تمام این دلیلها مزخرف و بدرد نخور هست و الان با گذشت زمان تولید این دو گوشی معلوم شد که گلکسی اس 6 در تمام موارد از جی4 بالاتر هستش و افت قیمت کمتری نیز داشته نسبت به جی 4 . در ضمن گلکسی اس 6 اج عنوان بهترین گوشیه ساله 2015 رو گرفته

    1. parsa می‌گوید

      بله درسته .ولی در حال حاضر الجی جی 4 با قیمت 1200 خیلی قیمت مناسبی داره به عنوان ی پرچمدار و خریدش با این امکانات خیلی به صرفست با توجه به اینکه یه باطری زاپاس و یه رم 32 گیگ هم روش هدیه میدند که خود گوشی اگه قیمت اینارو ازش کم کنی میشه حدود 1 میلیون که واقعا محشره واسه این گوشی با این مشخصات.ولی واسه اس 6 باید 400 500 بیشتر بسلفی .پس باطری جی4 میشه 6000 هرجا تموم شد اون باطری دیگرو بزار حالشو ببر .صفحه 5.5 عشق کن واسه بازی و فیلم و وب .پردازندشم هیچ بازی رو کم نمیاره حتی اسفالت 8 راجت اجرا میشه .دوربینشم واقعا محشره .به نظرم هیچی کم نداره نسبت به قیمتش عالیه.

  22. امیر می‌گوید

    من با این که خودم جی4 دارم میگم تا وقتی ایفون هست پولتونو به این اشغالای اندرویدی ندین :)))

  23. احمدرضا می‌گوید

    هیچ گوشی سامسونگ نمیشه اینا همه چرت وپرته فقط می خوان تبلیغ کنند

    1. عرفان می‌گوید

      اره سامسونگ با اون صفحه نمایش مسخره اش که رنگ ها رو غلیظ نشون میده همه فکر کنن که کیفیت داره اسمش رو گزاشتم رنگ های ردروغین خخخخ.

  24. شایان می‌گوید

    اگرادمی هستید ک خیلی با گوشی کار میکنین چرم نخریم ولی اگه فقط تماس میگیرید و در معرض نور خورشی و رطوبت نیستید چرم بخرید اگه اقایون میخواین چرم بخرید رنگ های قهوه ای و زرشکی از بهترین رنگ ها هستند… .

  25. شایان می‌گوید

    من خودم تا پار سال سامسونگ اس ۵ داشتم اما فروختم ال جی جی۴ خریدم خیلی توپه و پیشنهادم ب شما اینه ک اگه میخواین ال جی بخرید با قاب سرامیکش بخرید هم ارزون تر از چرمه و هم چرم پس از چند ماه پوسیده میشه قاب سرامیکش نمیشکنه هیچ گونه خط و خشی هم روش نمیافته ولی همه ی اینها روی چرم اتفاق می افته… . ممنون از خوندن مطلب.

  26. شایان می‌گوید

    من اول میخواستم الجی جی ۴ بخرم بعد نظرم به سامسونگ اس۶ شکل زیباش جلب شد اما بعد از کمی تحقیق دربارهٔ این دو گوشی فهمیدم ک الجی هم از لحاظ باتری دوربین صفحه نمایش و … از اس ۶ بهتره من الان جی ۴ خریدم و خیلس راضیم رفتم نمایندگیه سامسونگ با گوشی اس ۶ کار کردم نمیگم بده اتفاقا خیلی هم خوش دست و خیلی شیک هست و کارایی خوبی داره ولی اگه دنبال گوشیی هستید ک میخواید بیشترین کارایی رو داشته باشه پیشنهاد من ب شما نوکیا دکمه دار هستش شوخی کردم اگه میخواید بهترین کارایی رو با گوشیتون بکونید پیشنهادم ال جی جی ۴ هستش

  27. نسترن با تو دل من می‌گوید

    ای خدا اس6 که از الجی سرتره که رنگ گلدشو با بقیه گلدها مقایسه کن معرکس …………اس6 فقط بابای

    1. عرفان می‌گوید

      ببین اس ۶ خا گوشی خوبی است ولی الجی جی ۴ رو نمیشه با اون مقایسه کرد اگه اس ۶ سرتره چرا تو ده گوشی برترسال جدید نبود؟ ولی الجی جی ۴ مقام ۳رو کسب کرد……

      1. امیر می‌گوید

        و مقامه اول؟؟؟

  28. mohsen می‌گوید

    سلام به دوستان
    من اولین باری هست که گوشی ال جی دست میگیرم و باید بگم که خیلی راضی هستم از کار کردنش برام لذت بخشه و واقعا حریف سر سختی میتونه برای سامسونگ و حتی اپل باشه
    مزیت هایی که داره صفحه نمایش QHD، دوربین با دیافراگم بالا و عکس و فیلمبرداری فوق العا ده ای داره و از لحاظ نرم افزار من هم بازی و برنامه رو این گوشی اجرا کردم بدون هیچ هنگ و لگی بالا اومد و اجرا کرد در واقع این گوشی نظرم رو جلب کرد نسبت به سونی و سامسونگ و اپل که در سال گذشته داشتم

  29. Im User می‌گوید

    در ضمن استفاده از اسنپدراگون 810 در اس 6 با 8 هسته و چیپ Exynos و نور بیس از اندازه و زننده صفحه نمایش باعث گرم سدن بیس از حد گوسی میشه . الجی از اسنپدراگون 808 استفاده کرد و بلافاصله زمانی که سامسونگ display qhd. رو در اس 6 پیاده کرد یک سال قبلش ال جی جی 3 این تکنولوژی رو ابداع کرد و اولین گوشی با صفحه qhd در بازار های جهانی بشمار میرود . و اگر. سامسونگ از الجی بهتر بود 3 سال مداومmobile global awards اول نمیشد…

    1. عرفان می‌گوید

      دمت گرم داداش حرف حق رو زدی

  30. Im User می‌گوید

    سامسونگ برای پوشاندن آشغالی که تولید میکنه فقط بلده نور صفحه نمایشو زیاد کنه . کیفیت به نور نیست به تفکیک رنگه و همه چیزی که داره از بقیه داره . از اپل . اچ تی سی . مایکروسافت . تماما کپی . سامسونگ یک برند کپی کنه . اما ال جی نه تمام تکنولوژی مال خودشه و هیچوقت کپی نکرده . تا الان 3 شرکت اپل . htc . و مایکروسافت از سامسونگ شکایت کردن که سامسونگ در هر سه دادگاه محکوم شد . تکنولوژی Amoled رو هم که از نوکیا دزدید .

    1. عرفان می‌گوید

      واقعا گل گفتی سامسونگ بره ماشین لباس شویی بزنه
      تمااااام.

  31. محمد مهدی حسین پور می‌گوید

    ال جی جی4 در نور کم عالیه ولی در روز روشن با اس 6 یکیه اگه دوربین با کیفیت در نور کم بخواهید الی جی4 بخرید

  32. mohammad می‌گوید

    من موندم اس 6 بگیرم یا LG G4 لصفا راهنماییم کنید

  33. نازلی می‌گوید

    سلام من حدودا ی ماهی میش s6adge گرفتم و باتوجه ب اینکه همه کسایی ک داشتن میگفتن باطری فوق العاده خوبی داره اما الان اونطوری ک تعریف میکردن نیس و تو این سایت الان G4بهتر از اس 6 اج معرفی شده و من باز پشیمون شدم ….
    حالا اینجا کسی هس ک این ویژگی های G4را تایید کنه؟؟؟؟

  34. الهه می‌گوید

    این گوشی عالیه من الان یک ماهه که خریدمش این قابلیتش که یه باطری شارژ شده همیشه همراهت هست توو سفر و گردش خیالتو از بابت عکس و فیلم گرفتن توو طبیعت راحت میکنه.

  35. محمد می‌گوید

    از نظر دوربین ال جی جی4 بهتر از اس6 عمل کرده

  36. محسن می‌گوید

    واقعا ال جی g4از اس6سامسونگ سره واقعا ال جی رو دست سامسونگ زده

  37. امیرثابتی می‌گوید

    سلام ازهمه نظر ازاس ۶سرتره شک نکنید بخرید مخصوص دوربین ش سرعت بالا دارد

    1. امید می‌گوید

      کوانتم دار میدونی چیه چیزی که سامسونگ بهش نمیرسه

  38. marzi می‌گوید

    اقا جی4 واقعا عالیه خیلی خوبه بدون شک بهتره اس 6 فقط اس 6 اج رو نمیدونم اونم همینطوره ایا؟

  39. عبدالله می‌گوید

    الجی جی 4 از اس6 بهتره خیلی بهتره شک نکنید هر دوتاشون دستم بوده یعنی من اگه دوتا اس 6 هم جلوم بزارن الجی جی 4 رو بر میدارم از همه لحاظ از اس 6 بهتره الا شارژ دهی

  40. محمد می‌گوید

    الجی جی3 که پارسال سامی اا رو ترکوند امسالم الجی جی 4 بلای جونشون شده بدون شک الجی جی 4 از گلکسی اس 6 بهتره

  41. Parsa می‌گوید

    من در باره ی این دو تا گوشی زیاد تحقیق کردم و باید بگم که الجی جی 4 به جز دوربین برتری خاصی نسبت به اس 6 نداره. خودتونم اگر توی اینترنت تست های این دو گوشی رو ببینید متوجه میشید که اس 6 صفحه نمایش بسیار قویتر با نور بیشتر و تراکم پیکسل بیشتری داره و از نظر سی پی یو هم قوی تره

  42. علیرضا می‌گوید

    یعنی من از اچ تیسی مذخرف تر ندیدم و نخواهم دید

  43. a می‌گوید

    با سلام.. به غیر از بزرگ تر بودن صفحه نمایش البته با تراکم پیکسلی کمتر نسبت به s6 و قوی تر بودن باطری بقیه نکات کاملا مزخرف بوده و به هیچ عنوان قابل قبول نیست بهتره که فیلم های مقایسه دو گوشی رو با هم ببینید..

  44. احسان می‌گوید

    با عرض سلام.درسته منم ال جی جی 4 رو قبول دارم ولی از طرفی اس 6 اج هم خیلی شاخ موندم کدوم رو قبول کنم

    1. پوریا می‌گوید

      از من میشنوی آل جی جی 4 بگیر واقعا بهتره

  45. توحيد روحاني می‌گوید

    یعنی اسیر این نکات قوتتونم خیلی خیلی خیلی منصفانه بود :|
    شما گوشی هوشمند از نزدیک دیدی؟

  46. ARMIN می‌گوید

    به نظر من الجی G4خیلی از سامسونگ s6بهتره ولی s6edgeرو نمیدونم اونو شما بگید؟؟؟؟؟؟

  47. سعید می‌گوید

    واقعا ازتون نا امید شدم این چه دلایلی که شما آوردید صفحه نمایش بزرگتر! این یه نظر شخصیه. ونمیشه گفت صفحه نمایش بزرگتر لزوما بهتره درضمن اینکه میگید باطری بزرگتری داره خب صفحه نمایش بزرگتری هم داره ودرضمن سی پی یو تعبیه شده در اس6 14 نانومتریه وخبری از سی پی یو 28 نانومتری نیست و همین مصرف باطری رو کلی پایین میاره واحتیاجی به باطری بزرگتر نیست درضمن فراموش نکنید که اس6 دارای قابلیت fast charging هم هست تازه دیگه حرفی الترا پاور سیوینگ اس6 نزنم حالا میرسیم به دوربین خودتونم میدونید که دیافراگم لزوما به معنی عکاسی بهتر در شب نیست ودرضمن کی می گه که الجی امکانات بیشتری رو روی دوربینش گذاشته نکنه قابلیت های جالب سامسونگ عکس 180 ×360 سامسونگ رو فراموش کردید ودر مورد SD کارد تا حدودی با شما موافقم اما فکر نمیکنم کسی بیشتر از 128 گیگابایت حافظه احتیاج داشته باشه تازه همه هم خوب می دونیم SD کارد مشکلات خودشو داره

    1. ovvvv می‌گوید

      چرا نا امید بشی???همه دلایل کاملا منصفانه بود دوربین جی 4 بهترین دوربین بین همه گوشی هاست قدرت لمسشم برو ببین جی 4 بهتره از اس 6
      الجی جی 4 تو یک دیقه و بیست و نه ثانیه همه کارا رو کرد ولی اس 6 چهارده ثانیه دیر تر از جی 4 برنامه ها رو باز کرد تازه صفه نمایش بزرگتر هم لزوما بهتره مقاومت بدنه و صفحه نمایش جی 4 هم از اس 6 بیشتره از نظر تیپ ظاهری بازم جی 4 بهتره همه میگن دیگه فقط میمونه باطری که این یکیو قبول دارم اس 6 بهتره
      سخن اخر ::::::::بدون هیچ شک و شبه ایی الجی جی 4 از گلکسی اس 6 بهتر است

      1. thegame می‌گوید

        من دوتاشونم دستم گرفتم با دوتاشونم کلی کار کردم ولی جی 4 اون طوری ازش انتظار میره نیست اونطوری که باید باشه نیست چرمش اصلا حس خوبی به ادم نمیده خیلی ذوق داشتم وقتی میخواستم جی4 بگیرمولی وقتی گرفتم دستم حالمو بدجور گرفت دیگه بهش نگاهم نمیکنم رفتم یه اس6 گرفتم شیشه پشت اس6 طوری هست که انگار بهترین گوشی دنیا دستته اصلا دلت نمیخواد ولش کنی و خیلی عجیب به دست ادم چفت میشه انگار دقیقا انازه دستت ساختن و امکان نداره لیز بخوره بیوفته حالا فقط توی دست گرفتن بود لی انصافا رت عکاسی جی4 توی دپربین عقب بهتر از اس6 هست ولی توی بقیه موارد اس6 بهتره سامسونگ برای هیچ کدوم از پرچم داراش از این به بعد کارت حافظه نمیذاره چون کارت حافظه سرعت گوشیو خیلی کم میکنه وگرنه خودشون اینو بهتر از شما میدونن در کل اگه کسی واقعا بخواد یکی بعد از کلی تحقیق بخره صد در صد اس6 میخره و در مورد اس6 اج دیگه جی 4 فک نکنم حرفی برای گفتن داشته باشه

  48. sina2014 می‌گوید

    گوشی خوبیه جی 4، اما جلوی من بذارن دوتاشونم مطمعنن اس 6 رو بر میدارم

  49. Ehsan می‌گوید

    از نظر کارایی خوبه مخصوصا دوربینش…اما توی طراحی و زیبایی واقعا کاذ خاصی نکرده و گوشی خوشکلی به حساب نمیاد…M9 همه جوره برتره…

    1. مهرداد می‌گوید

      من از طراحی M9 خوشم میاد و نمی تونم انکار کنم اگر چه تکراری به حساب میاد اما در عین حال نمی تونم جی 4 رو بگم کار خاصی نکرده استفاده از چرم ایده ای که کمتر تا حالا به کار گرفته شده و حداقل از لبه های خمیده صفحه نمایش بهتره

      1. Ehsan می‌گوید

        موتورولا قبلا گوشی با پوشش چرمی زده بوده،از طرفی جدا از طراحی،سخت افزار M9 قوی تر هست…هم از لحاظ CPU و هم از لحاظ چیپست گرافیکی…
        همین رابط کاربری Sense HTC خیلی بهتر و روان تر از رابطه کاربری LG هستش…

  50. مهرداد می‌گوید

    جی 4 فوق العاده است.. مرددم بد جور وان m9 رو چیکار کنم!