ببینید اولین نمونه تصاویر گرفته شده توسط دوربین LG G4

لحظاتی پیش ال‌جی به صورت رسمی از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. یکی از نقاط پیشرفت جی 4 نسبت به نسل قبلی دوربین این دستگاه می‌باشد.

0

پرچم‌دار جدید ال‌جی به دوربین با وضوح 16 مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم F/1.8، قابلیت فوکوس لیزری و لرزش گیر اپتیکال در کنار فلاش دوگانه ال‌ای‌دی تجهیز گردیده است.

به گفته الجی، دوربین جی 4 با بهره گیری از فوکوس لیزیر قادر خواهد بود در محیط های تاریک نیز در کسری از ثانیه بر روی سوژه فوکوس کرده و تصاویری شفاف را به ثبت رساند. همان‌طور که انتظار دارید دوربین جی ۴ قادر است تا با وضوح ۴K یا ۲۱۶۰p نیز فیلم‌برداری کند و یا اگر راضی به فیلم‌برداری با وضوح پایین‌تر ۱۰۸۰p باشید نرخ فریم روان ۶۰ fps را فراهم کند.

بدون شک الجی پرچم‌دار جدید خود را به دوربینی تجهیز کرده که توانایی رقابت با بزرگانی همچون گلکسی اس 6 و 6 اج، اچ‌تی‌سی ام وان 9 و آیفون 6 را داشته باشد. هرچند این محصول هنوز به صورت رسمی در اختیار اهالی رسانه برای مقایسه کیفت دوربین در برابر سایر پرچم‌داران قرار نگرفته، با این حال هم‌اکنون تصاویری به دست آمده که ادعا می‌شود توسط الجی جی 4 ثبت گردیده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.