سونی Xperia Z4 را در بازارهای جهانی با نام +Xperia Z3 عرضه می‌کند

سونی در آخرین روز از فروردین ماه Xperia Z4 را به عنوان پرچم‌دار جدید خود در ژاپن معرفی کرد. با توجه به شباهت بسیار زیاد این مدل با Xperia Z3 برخی امیدوارند سونی پرچم‌دار جدیدی را برای سایر نقاط دنیا معرفی کند و طبق شایعات جدید همین اتفاق هم خواهد افتاد.

0

درست چند ساعت پس از معرفی اکسپریا زد 4 خبر دادیم که احتمالاً این گوشی تنها برای ژاپن است و سونی قصد دارد خردادماه یک پرچم‌دار جدید را معرفی کند. امروز با یک شایعه دیگر آمده‌ایم که بر اساس آن این گوشی تحت عنوان اکسپریا زد 3 پلاس در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

Xperia Z4 Sony Official press Image 05

اطلاعات مربوط به این شایعه از توضیحات مربوط به کاور Cover Window سونی مدل SCR30 آمده که در آن پشتیبانی از محصولی به نام Xperia Z3+/Xperia Z4 درج شده است. به این ترتیب امیدواریم این اطلاعات به این معنا باشد که پرچم‌دار اصلی سونی احتمالاً با نامی متفاوت در آینده رونمایی خواهد شد و Xperia Z4 هم با نام زد 3 پلاس به عنوان ارتقایی بر گوشی قبلی عرضه می‌شود.

همان‌طور که قبلاً نوشتیم Xperia Z4 یا +Z3 از بدنه‌ای با ضخامت 6.9 میلی‌متر، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی 1080p، پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 810، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های 20.7 و 5 مگاپیکسلی و باتری 2930 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. اما هنوز در مورد تاریخ رونمایی یا مشخصات پرچم‌دار اصلی خبری در دست نیست.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.