رقابت‌های بزرگ تنیس ویمبلدون نیز استفاده از مونوپاد سلفی را ممنوع کرد!

این‌طور که پیش می‌رود احتمالاً چند وقت دیگر باید شاهد این باشیم که قانونی را برای ممنوعیت انداختن عکس سلفی در اماکن عمومی تصویب شود.

0

این روزها دیگر استفاده از مونوپادهای سلفی در همه‌جا مرسوم شده است؛ از اماکن توریستی گرفته تا جشن‌ها و مهمانی‌ها و البته مسابقات مهم ورزشی؛ اما مشکل از جایی شروع می‌شود که این مونوپادها دردسرساز می‌شوند. به همین دلیل هم در چند وقت اخیر در برخی اماکن و جشن‌ها و مسابقات استفاده از آن‌ها ممنوع شده است.

اخیراً مسئولین برگزاری مسابقات تنیس ویمبلدون اعلام کرده‌اند که استفاده از مونوپاد سلفی برای تماشاگران این مسابقات ممنوع است. مطابق آنچه بر روی بلیت این مسابقات منتشر شده است، به همراه داشتن و استفاده از مونوپاد سلفی در استادیوم‌های برگزارکننده این مسابقات ممنوع است. سخنگوی مسابقات تنیس ویمبلدون دلیل اعمال این قانون را، ایجاد مزاحمت استفاده از مونوپاد برای تماشاگران دیگر دانست.

به‌این‌ترتیب در این مسابقات تنها باید از بازو برای گرفتن سلفی استفاده کرد. مسئولین این مسابقات همچنین برای این قانون، تابلویی نیز طراحی کرده‌اند که در محل برگزاری مسابقات و روی بلیت شکل آن درج‌شده است.

پیش‌ازاین در مکان‌ها و رویدادهای دیگری نیز استفاده از مونوپاد ممنوع شده‌بود. ازجمله آن ممنوعیت استفاده از مونوپاد در مراسم WWDC 2015 اپل بود. جشنواره کن ۲۰۱۵، موزه هنرهای معاصر نیویورک و گالری ملی واشنگتن مکان‌ها و رویدادهای دیگری هستند که قانون مشابهی را اعمال کرده‌اند.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.