حالا بی.ام.دبلیو خود را نیز می‌توانید با این اپلیکیشن اپل‌واچ کنترل کنید!

با افزایش میزان بهره‌گیری از دستگاه‌های الکترونیکی سازگار با سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی موجود در خودروها، این بار شرکت بی‌ام‌دبلیو برنامه کنترل خودروی خود با نام i Remote را به‌نحوی بهینه‌سازی کرده تا بتوانید بر روی اپل‌واچ و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی جدید از آن بهره ببرید.

0

این برنامه، نسخه‌ای توسعه‌یافته ویژه ساعت هوشمند اپل است که از روی نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند پورت شده و از آن می‌‌توانید بر روی خودروی الکتریکی i3 و خودروی هیبریدی i8 استفاده کنید.

از طریق صفحه آغازین، مالک می‌تواند وضعیت شارژ خودرو را کنترل کند و برای دسترسی به دیگر اطلاعات خودرو نیز در منو به پیمایش بپردازد و از بسته بودن درب‌ها و بازنماندن سان‌روف و صندوق‌عقب مطمئن شود.

با رفتن به قسمت سمت راست منو می‌توانید قابلیت‌های Remote Service را مشاهده کنید که امکان تنظیم شرایط هوای خودرو در ضمن شارژ شدن را فراهم می کند. با بهره‌گیری از این قابلیت در زمان شارژ، این توان از باتری خودرو دریافت نخواهد شد.

کاربر می‌تواند به‌منظور یافتن خودرو در پارکینگ، به‌طور بی‌سیم، بوغ خودرو را به‌صدا درآورد. گزینه دیگر برای یافتن خودرو امکان استفاده از قابلیت برگشت‌کننده گام‌های مالک تا رهنمون کردن وی به سمت خودرو است.

در صورتی که خودرو باید در فاصله‌ای مشخص از مقصد پارک کند این برنامه به ارسال هشدارهایی از طریق اپل واچ اقدام خواهد کرد.

همان‌طور که برنامه i Remote به نمایشگر موجود بر روی داشبورد امکان دنبال‌کردن مالک را می‌دهد قابلیت هشدار سرویس نیز از طریق چراغ‌ها همین رویه را دنبال خواهد کرد. این برنامه می‌تواند دوره‌های تعمیر و نگهداری را نیز بر روی اپل‌واچ به مالک یادآوری کند. در حال حاضر برنامه یادشده از طریق آیتونز قابل دانلود است.

Digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.