Geely اولین شرکت چینی فروشنده خودرو در آمریکا خواهد بود

شرکت خودروسازی چینی Geely در حال فراهم کردن تمهیدات لازم جهت صادرات خودروی خود به بازار اروپا و آمریکاست. در این گزارش به 2 منبع ناشناس استناد شده است که هر دوی آن‌ها از مدیران ارشد این شرکت هستند.

0

بنا بر گزارش خبرگزاری رویتر، هر چند که یکی از آن‌ها Geely را ترک کرده اما در هر صورت اعلام شده که برنامه شرکت این است که ابتدا در سال 2017 با همکاری ولوو یک خودروی CUV کوچک را وارد بازار چین کند و یکی دوسال بعد سراغ کشورهای اروپایی شده و سپس به تدریج آن را وارد ایالات متحده کند. این محصول اولین خودرویی خواهد بود که در آن از معماری مدولار مشترک (CMA) استفاده شده است.

ولوو و Geely این اشتراک‌گذاری را هم در طراحی بدنه و هم در طراحی موتور لحاظ خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که جیلی صاحب ولوو است و این دو قبلا در طراحی خودرو GC9 با هم همکاری داشته‌اند. قرار است این خودروی CUV در چین با موتور بنزینی و در اروپا (در ابتدا) به صورت هیبریدی ارائه شود. با نگاهی اجمالی به این ملکه دورگه می‌توان انتظار داشت که در یکی از 2 نمایشگاه‌ ژنو یا پکن در سال 2016 حاضر شود.

carbuzz

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.