اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای پشتیبان‌گیری از پیام‌ها و مخاطبین در ویندوز فون

دارندگان گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون قادر هستند در صورت تمایل یک نسخه از اطلاعات حیاتی همچون پیام‌ها و مخاطبین را در سرورهای مایکروسافت ذخیره نمایند، این در حالیست که ردموندی ها به تازگی برنامه مستقلی را به منظور تهیه فایل پشتیبان و ذخیره بر روی کارت حافظه جانبی از این گونه اطلاعات بر روی فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون قرار داده‌اند.

0

contacts+message backup، نام اپلیکیشنی است که به تازگی برای استفاده کنندگان ویندوز فون 8.1 در جهت تهیه فایل پشتیبان از پیام‌ها و مخاطبین منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این اقدام مایکروسافت در جهت تسهیل مهاجرت این گونه از کاربران به ویندوز 10 موبایل صورت گرفته باشد، زیرا ممکن است بعد از دریافت ویندوز 10 موبایل تنظیمات و فایل‌های شخصی حذف گردد.contacts-messaging-sd-backup-screen

برنامه پس از نصب در قسمت تنظیمات گوشی ظاهر خواهد شد و شما نمی‌توانید آن را در لیست برنامه‌ها مشاهده کنید؛ پس جهت استفاده از آن می‌بایست به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید. اپلیکیشن مذکور توانایی تهیه فایل پشتیبان از مخاطبین گوشی ویندوز فونی شما را در غالب فرمت VCF داشته، این در حالیست که با بهره‌گیری از آن قادر خواهید بود از پیام‌های متنی و چند رسانه‌ای خود نیز با پسوند XML در حافظه جانبی میکرو‌ اس‌دی بک‌آپ بگیرید؛ بدین ترتیب امکان بازیابی اطلاعات حیاتی در گوشی‌های دیگر و یا گوشی فعلی امکان‌پذیر خواهد شد.

فایل‌های پشتیانی که توسط برنامه contacts+message backup تهیه می‌شوند، همگی در پوشه‌ای به نام “backup+restore” در SD کارت ذخیره خواهد شد. لازم به ذکر است که اگر این برنامه را بر روی گوشی‌هایی همچون لومیا آیکون نصب نمایید، به دلیل عدم پشتیبانی دستگاه از کارت حافظه جانبی با اخطار “no SD card was found” روبه‌رو خواهید شد. در صورت تمایل می‌توانید نسخه رایگان این اپلیکیشن را از طریق لینک زیر دریافت و نصب نمایید.

contacts+message backup

Windows-Phone-download-button

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.