سامسونگ کارخانه جدیدی را برای تامین تقاضای بالای گلکسی اس 6 اج افتتاح کرده است!

اگر از خوانندگان فارنت و طرفداران گلکسی اس ۶ اج باشید حتماً خبری را که در خصوص پیش‌بینی سامسونگ از شکستن رکورد فروش سری گلکسی اس ۶ منتشر کردیم خوانده‌اید،‌ خبر دیگری نیز در فارنت مبنی بر افزایش تولید گلکسی اس ۶ اج بنا به تقاضای بازار داشتیم؛ از قرار معلوم سامسونگ هم دغدغه پاسخ به نیازِ بازار برای طلایه‌دار جدید خود دارد و کارخانه‌ای جدید را جهت برآورده کردن تقاضای زیاد گلکسی اس ۶ افتتاح‌ کرده است.

0

افراد آگاه از صنعت موبایل گزارش می‌دهند که خط تولید جدید صفحه‌نمایش‌های خمیده گلکسی اس ۶ اج چند وقتی است که راه‌اندازی شده و انتظار می‌رود تا حدود یک‌ ماه دیگر ۵ میلیون صفحه نمایش خمیده تولید شود.

تاکنون ماهی ۲ میلیون صفحه‌نمایش خمیده در خط تولید سامسونگ تولید می‌شد و اضافه شدن ۵ میلیون صفحه‌نمایش جدید در هر ماه به تولید گذشته کمک‌ می‌کند تا به پیش‌بینی فروش ۷۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج کمک کند.

بنابر این گزارش، سامسونگ برنامه داشته تا خط تولید صفحه‌نمایش‌های جدید خود را دو ماه دیگر راه‌اندازی کند اما با توجه به تقاضای زیادِ بازار چاره‌ای ندید به جز اینکه دست به کار شده و تولید این صفحه‌نمایش‌ها را جلو بیاندازد.

گلکسی اس ۶ اج تاکنون گران‌ترین گوشی‌ است که سامسونگ تولید کرده و هزینه تولید و مواد به کار رفته در نسخه شصت و چهار بیتی این محصول حدود ۲۹۰ دلار برای سامسونگ آب می‌خورد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.