شارژر اپل واچ با سایر دستگاه‌های مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم Qi سازگار است

اپل‌واچ و شارژر آن بصورت جداگانه تهیه می‌شوند و هنوز درون این شارژر یک راز باقی مانده است. شارژر این محصول اپل با استفاده از سیم‌پیچی درونی به صورت القایی جریان برق را بدون نیاز به سیم به سمت باتری ساعت هدایت می‌کند.

0

معمولا مسیر حرکت شرکت اپل در راه تولید محصولاتش به دور از استانداردهای رایج است، به همین دلیل هم عده زیادی ممکن است چنین تصور کنند که این روش شارژ نیز یک روش سفارشی و منحصر به فرد است در حالی که ممکن است اینچنین نباشد.

ساعت تولید شده توسط شرکت موتورولا نیز محصولی است که با توجه به استاندارد صعنتی Qi شارژرهای بی‌سیم ساخته شده است. با این حال اگر شما این ساعت را به شارژر ارائه شده توسط شرکت اپل متصل کنید، این ساعت بلافاصله شروع به شارژ شده خواهد نمود.

باید توجه داشت که این مسئله لزوما سبب نمی‌شود که این دو از تمامی جنبه‌ها شبیه هم باشند و اپل‌واچ با هر شارژر Qi دیگری شارژ خواهد شد. آنچه مسلم است این است که این دو تکنولوژی بی‌سیم نباید تفاوت زیادی با یکدیگر داشته باشند.

متاسفانه در حال حاضر اپل‌واچ‌ها مانند تک‌شاخ‌ها کمیاب هستند، بنابراین کسی نمی‌تواند در تایید این ادعا به ما کمک نماید. این مسئله ساعت اپل را به اولین دستگاهی که از تکنولوژی شارژرهای Qi بهره می‌برد، تبدیل نموده است.

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.