تماشا کنید: ویدئوهای جذاب تبلیغاتی سامسونگ برای عملکرد و طراحی گلکسی اس 6

سامسونگ روز گذشته دو ویدئوی تبلیغاتی جدید برای پرچمداران اخیر خود، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، منتشر کرد. این ویدئوها به طراحی مدل گلکسی S6 Edge و همچنین عملکرد هر دو کهکشانی اخیر اشاره می‌نماید.

1

در حال حاضر پس از انتشار این ویدئو، تعداد ویدئوهای ساخته شده برای این تلفن های هوشمند به ۱۰ عدد رسیده است. در ویدئوی نخست سامسونگ در مورد نحوه ساخته شدن نمایشگر دو لبه S6 Edge و همین‌طور قابلیت منحصر به فرد آن به نام People Edge سخن گفته است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مخاطبان خاص خود تماس پیدا کرده و به نوتیفیکیشن‌های خود دسترسی یابند.

دانلود ویدئو

ویدئوی دوم به چیپست ۶۴ بیتی Exynos 720 اشاره دارد که با بهره‌گیری از تکنولوژی ۱۴ نانومتری ساخته شده و در هر دو مدل گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، رم ۳ گیگابایتی LPDDR4 و همچنین نمایشگر Quad HD Super AMOLED هر دو گوشی نیز از دیگر مباحثی است که بار دیگر در این ویدئوی تبلیغاتی نیز به آنها پرداخته شده است. یک بار دیگر از گوشی گلکسی S6 با عنوان “تلفن همراه رویاهای شما” یاد شده است.

دانلود ویدئو

همان‌طور که احتمالا می‌دانید این دو پرچمدار جدید سامسونگ هم اکنون در بازارهای مختلف سراسر جهان قابل دسترسی هستند و قیمت تعیین شده مدل خمیده یعنی گلکسی اس 6 اج ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل اصلی است. بررسی و مرور دوباره این دو محصول کهکشانی شرکت محبوب کره‌ای به شما این اجازه را خواهد داد تا بر دانسته‌های پیشین خود در مورد آن‌ها بیفزایید.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    خوب شد ام9 داخل این تست وجود نداره

    http://www.gooshishop.com/weblog/post/burning-samsung-galaxy-s6edge-iphone6-fire-test