تماشا کنید: تست خش شیشه Ion-X صفحه‌نمایش اپل واچ

با قیمتی از 349 دلار تا هزاران دلار، مطمئنا انتخاب‌های متفاوتی برای خرید اپل‌واچ خواهید داشت اما همان‌طور که مطمئنا تاکنون تجربه‌ کرده‌اید، با صرف هزینه بیشتر، دستگاهی با کیفیت بالاتر خواهید داشت. این کیفیت بالاتر نه‌تنها در زمینه ظاهر بلکه در خصوص کیفیت مواد استفاده شده در ساعت و بند آن نیز صادق است.

0

در این مطلب بحث ما بیشتر پیرامون شیشه استفاده شده توسط اپل در مدل‌های مختلف ساعت هوشمند این شرکت است. ارزان‌ترین مدل تولیدی ساعت هوشمند اپل، Watch Sport، از شیشه Ion-X بهره می‌برد و این درحالیستکه اپل واچ و اپل واچ ادیشن به شیشه‌ای از جنس یاقوت تجهیز شده‌اند.

تست‌های ایجاد خش، انجام شده توسط Unboxing Therapy نشان‌دهنده محدودیت‌های موجود در مدل ارزان‌قیمت این ساعت هوشمند است. اگرچه این شیشه در برابر خط‌های بالقوه‌ای که ممکن است توسط یک چاقو ایجاد شود مقاوم بود اما کاغذ سنباده به‌طور کامل این شیشه را ازبین برد.

این درحالیستکه آزمایش مشابه در خصوص شیشه از جنس یاقوت، هیچ تاثیر منفی برجای نخواهدگذاشت. از آنجایی که مطمئنا این ساعت هوشمند را در جیب و یا کیف خود که شرایطی نزدیک‌تر به کاغذ سنباده را دارند قرار نمی‌دهید پس نگرانی زیادی از این بابت نداشته باشید اما حقیقت آنستکه همانند محافظ گوریلا گلس، Ion-X نیز ایمنی کاملی در برابر خط و خش‌هایی که ممکن است در مواقعی مانند افتادن ساعت از دست ایجاد شوند ندارد. با این اوصاف بدنیست محافظت بیشتری از ساعت هوشمند خود داشته باشید.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.