گزارش فارنت از اولین گردهمایی خانواده تی‌پی‌لینک در ایران

ظهر روز پنجشنبه اولین گردهمایی سالانه خانواده تی‌پی‌لینک در ایران در هتل هما تهران برگزار شد.

0

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد تی‌پی لینک در ایران و خاورمیانه، مدیران سه شرکت سازگار ارقام، متم‌اف و پارس ارتباط بعنوان نمایندگان رسمی این شرکت، جمعی از اصحاب رسانه و فروشندگان برتر محصولات تی‌پی‌لینک برگزار شد، گزارش‌هایی از روند فعالیت این شرکت در سال‌های گذشته و برنامه‌های این شرکت برای سال‌های آتی به اطلاع حاضرین رسید.

TP-Link-First-Annual-Conference-in-Iran-02

در ابتدای این مراسم امیرمسعود عادل‌منش مدیربازاریابی تی‌پی‌لینک در ایران ضمن خوشامدگویی به میهمانان، از نمایندگان رسمی این شرکت در ایران، فروشندگان محصولات این شرکت و اصحاب رسانه به خاطر کمک‌های خود به تی‌پی‌لینک برای حضور هر چه قدرتمندتر در بازار تشکر کرد.

TP-Link-First-Annual-Conference-in-Iran-03

وی سوم اردیبهشت ماه را روزی به‌یادماندنی برای برند تی‌پی‌لینک در ایران دانسته و ابراز امیدواری کرد این مراسم و گردهمایی هر سال در ایران برگزار شود.
در ادامه این مراسم امیرمسعود عادل‌منش مدیر بازاریابی ایران تی‌پی‌لینک به گزارش کوتاهی در خصوص این شرکت و حضور آن در بازار پرداخت. وی در گزارش خود تاکید کرد که تی‌پی‌لینک در سال 1996 در شن‌جن چین به عنوان شرکت سازنده تجهیزات شبکه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و از سال 2005 حضور خود در بازارهای جهانی را آغاز نمود تا در سال 2014 فروش جهانی آن از مرز دو میلیارد دلار بگذرد.

TP-Link-First-Annual-Conference-in-Iran-05

وی در ادامه با اشاره به اینکه تی‌پی‌لینک هم‌اکنون 39 دفتر در سراسر جهان دارد و 35 هزار نفر کارمند دارد، خاطرنشان کرد که این شرکت هم اکنون در ۱۲۰ کشور دنیا محصولات خود را عرضه می کند و بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان از سرویس‌های این شرکت بهره‌مند هستند. وی در ادامه خاطرنشان ساخت که تی‌پی‌لینک در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ موفق به کسب ۴۲ درصد سهم بازار محصولات شبکه دنیا شده و هم‌اکنون رتبه اول بازار این محصولات را در اختیار دارد.

مدیر بازاریابی ایران تی‌پی‌لینک در ادامه با اشاره به اینکه تی‌پی‌لینک هم‌اکنون برای طراحی محصولات خود از طراحان مطرح جهان بهره می‌برد، از اهمیت فراوان تحقیق و توسعه در این شرکت سخن گفت و خاطرنشان ساخت که این روزها ۱۱۰۰ نفر از فارغ التحصیلان برترین دانشگاه های دنیا را در واحد تحقیق و توسعه این شرکت در حال فعالیت هستند.

TP-Link-First-Annual-Conference-in-Iran-04

سپس نوبت به ویک کوان مدیر خاورمیانه تی‌پی لینک رسید تا به معرفی محصولات تی‌پی‌لینک در بازار بپردازد و محصولات این شرکت در سال آینده را معرفی نماید.
وی در ادامه با اشاره به محصولات جدید این شرکت در سال جدید از دوربین های مدار بسته با قابلیت اتصال به سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری و اسپیکرهای بلوتوثی بعنوان جدیدترین محصولات این شرکت که قرار است به بازار عرضه شوند نام برد.

TP-Link-First-Annual-Conference-in-Iran-09

مدیر خاورمیانه تی‌پی لینک در ادامه با اشاره به روتر جدید تی‌پی‌لینک که بر روی ان یک صفحه نمایش لمسی تعبیه شده، خاطرنشان کرد که از این صفحه نمایش لمسی می‌توان به عنوان یک آلبوم عکس زیبا و یا نمایش سایر اطلاعات مانند زمان استفاده کرد!

TP-Link-First-Annual-Conference-in-Iran-06

سپس نوبت به لورنس لو مدیر منطقه ایران تی‌پی‌لینک رسید تا با اشاره به یک ضرب‌المثل چینی که معادل آن همان ضرب‌المثل معروف فارسی قطره قطره جمع گردد.. بود از حمایت و پشتیبانی تک‌تک همکاران خود در نمایندگی‌های رسمی این شرکت، فروشندگان محصولات و اصحاب رسانه در سال 2015 تشکر و قدردانی کند.وی در ادامه با نمایش گزارش‌هایی از وضعیت بازار ایران، چشم‌انداز برنامه‌های این شرکت برای بازار کشورمان را معرفی کرد.

TP-Link-First-Annual-Conference-in-Iran-08

بنابر گزارشی که مدیر منطقه ایران تی‌پی‌لینک به نمایش گذاشته بود، این روزها نیمی از جمعیت ایران را افراد زیر ۳۵ سال شامل می‌شوند و در حال حاضر ایران ۴۵ میلیون کاربر اینترنتی دارد که با این‌حساب ۵۵.۷ درصد از مردم ایران از اینترنت استفاده می‌کنند که در مقایسه با آمار نفوذ 80 درصدی در کشورهای توسعه یافته می‌توان گفت همچنان جای پیشرفت دارد و بازار مناسبی برای تی‌پی‌لینک فراهم شده است.

لورنس لو در ادامه خاطرنشان ساخت که تی‌پی‌لینک در سال 2014 موفق به فروش یک میلیون دستگاه از محصولات خود در بازار ایران شده و این شرکت برنامه‌ریزی لازم برای افزایش فروش خود در بازار ایران را در دستور کار قرار داده است.

TP-Link-First-Annual-Conference-in-Iran-07

در این مراسم همچنین شرکت تی‌پی‌لینک اعلام کرد که خریداران مودم‌های TD-W8961N این شرکت در ایران یک لایسنس یکساله توتال آنتی‌ویروس کسپرسکی 2015 به عنوان هدیه دریافت خواهند نمود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.