ایسر از سری لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت Aspire E، Aspire ES و Aspire V 15 رونمایی کرد

به نظر می‌رسد ایسر دیروز، روز پرکاری را پشت سر گذاشته است. این شرکت تایوانی در مراسمی که در نیویورک برپا کرده بود در کنار تبلت مخصوص بازی خود از سه سری لپ‌تاپ ارزان قیمت مبتنی بر ویندوز 8.1 مخصوص دانش آموزان نیز رونمایی کرد.

0

طبق اطلاعات منتشر شده از این مراسم، سری Aspire E در نسخه‌های 14، 15.6 و 17.3 اینچی و با برخورداری از بدنه‌ای یکپارچه که به صورت سه‌بعدی طراحی و ساخته شده که امکان حک کردن متن دلخواه را برای خریدار به همراه دارد در رنگ‌هایی شاد و دلنواز عرضه می‌شود. به گفته شرکت سازنده، مدل پایه این سری با قیمت 379 دلار از مردادماه راهی بازار خواهد شد.

acer-aspire-e

تمامی مدل‌های این سری به پردازنده اتم اینتل در کنار کارت گرافیک GeForce 940M انویدیا و یا Radeon R8 و R6 ساخت AMD تجهیز خواهد شد. لپ‌تاپ‌های سری Aspire E دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 2 ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD می‌باشد؛ البته خریدار می‌تواند با بهره‌گیری از حافظه SSD حدود یک ترابایت بر آن بیفزاید.

سری Aspire E از سریع‌ترین شبکه بی‌سیم 802.11ac بهره می‌برد که توسط فنّاوری Qualcomm MU EFX MU-MIMO تقویت می‌شود و امکان اتصال چندین کاربر به‌صورت همزمان به یک شبکه را می‌دهد. این سری همچنین از USB 3.0 بهره می‌برد که امکان انتقال فایل و شارژ سریع را به لپ‌تاپ می‌دهد.

ایسر روز گذشته در کنار لپ‌تاپ‌های مختلف خود، سری Aspire ES را نیز معرفی کرد که در 5 سایز مختلف تولید می‌شوند و کاربران می‌توانند محصول مورد نیاز خود را از بین 11.6 اینچ تا 17.3 اینچ انتخاب کنند. این سری از طراحی منحنی شکل بهره خواهد برد و برای انجام کارهای روزانه از قبلی وبگردی، انجام کارهای اداری و حتی انجام بازی مناسب است.

acer-aspire-es

سری Aspire ES در سینه میزبان نسل جدید پردازنده سلرون شرکت اینتل بوده و به هشت گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این سری فوق ارزان قیمت می‌توان به برخورداری از 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و درایو نوری اشاره کرد. لپ‌تاپ‌های  Aspire ES همزمان با سری Aspire E با قیمت پایه 229 دلار روانه بازار خواهد شد.

Aspire V 15 نیز از بدنه‌ای تمام آلومینیومی بهره می‌برد که حس یک دستگاه لوکس و گران قیمت را به کاربر القا می‌کند. کیبورد این محصول دارای نور پس زمینه است که باعث می‌شود در محیط‌های کم‌نور به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. ایسر این سری از لپ‌تاپ‌های خود را به نسل پنجم پردازنده Core اینتل در کنار واحد پردازش گرافیک  GeForce 940M انویدیا تجهیز کرده است.

acer-aspirev-17

لپ‌تاپ‌های سری Aspire V 15 از فناوری BluelightShield بهره می‌برند که در آن با کاهش رنگ آبی در صفحه‌نمایش امکان ضعف بینایی را در مطالعه‌های زیاد و طولانی کاهش می‌دهد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این سری می‌توان به دارا بودن 16 گیگابایت حافظه رم، 2 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، درایو نوری و وضوح تصویر فول اچ‌دی اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده، سری Aspire V 15  قرار است در ماه‌های پایانی سال جاری با قیمت پایه 599 دلاری به بازار عرضه گردد.

windowscentral   windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.