مایکروسافت از فروش 8.6 میلیون گوشی لومیا در سه‌ماهه اول 2015 خبر داد

شرکت مایکروسافت روز پنج‌شنبه اعلام کرد که توانسته در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، 6.8 میلیون دستگاه گوشی لومیا را به فروش برساند که در مقایسه با همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته (2014) افزایش 18 درصدی را نشان می‌دهد.

0

بنالبر گزارش این شرکت، از طرفی فروش نسبت به سه ماهه‌ی چهارم 2014 تا هجده درصد کاهش داشته است که دلیل آن می‌تواند گرایش‌های فصلی باشد. این شرکت بزرگ همچنین از فروش 24.7 میلیون دستگاه تلفن همراه معمولی نیز خبر داد که این آمار کمتر از سه ماهه‌ی مشابه در سال قبل است.

Microsoft-sold-18-more-Lumia-phones-in-its-third-fiscal-quarter

با این همه مایکروسافت تنها 1.4 میلیارد دلار از فروش لومیا به جیب زده که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته 16 درصد کاهش داشته و احتمالا آن، فروش دستگاه‌های ارزان قیمت با حق امتیاز کمتر در آن زمان است.

Surface-tablet-sales-rose-44-in-the-three-month-period

سه‌ماهه‌ی اول 2015 سومین فصل فروش سرفیس پرو 3 این شرکت است و این شرکت توانسته با فروش تبلت‌های سرفیس خود 713 میلیون دلار درآمد کسب کند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 44 درصد افزایش نشان می‌دهد.

فروش سرفیس پرو 3 با قیمت بالا منجر به افزایش درآمد این شرکت شده گرچه آماری از میزان فروش‌ آنها منتشر نشده است. این شرکت در آخرین روز دوره‌ی 3 ماهه خود از سرفیس 3 رونمایی نکرد و برای دیدن آن باید فعلا منتظر بمانیم.

phonearena

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.