درز مشخصات باترفلای 3 اچ‌تی‌سی در بنچمارک CompuBench؛ دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4K

به نظر می آید که کمپانی اچ‌تی‌سی در حال آماده سازی نسل جدید موبایل های سری باترفلای با نام HTC Butterfly 3 برای عرضه در کشور ژاپن است.

4

به گفته منابع نزدیک به این شرکت تایوانی،  اچ‌تی‌سی در حال برنامه‌ریزی به منظور عرضه یک بالا رده دیگر، البته نه از نسل سری محبوب وان بلکه با نام باترفلای 3 در بازار ژاپن می‌باشد. در همین رابطه مشخصات تازه‌ای در بنچمارک CompuBench از گوشی هوشمندی با کد اختصاری J Butterfly HTV31 به ثبت رسیده که بعضی‌ها آن را منتسب به نسل بعدی باترفلای می‌دانند.

بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که باترفلای 3 به صفحه نمایشی 5.1 اینچی با رزولوشن بالای 1440 در 2560 پیکسل که چگالی تصویری فوق‌العاده 576 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد، تجهیز گردیده است؛ این در حالیست که چندی پیش ردپایی از این گوشی همراه در بنچمارک GFXBench با صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی به ثبت رسیده بود.

HTC-Butterfly-3-specs

این محصول اچ‌تی‌سی همچون دیگر گوشی‌های بالا رده 2015 در سینه خود میزبان پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده است، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت بهره بردن از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی (همچون سنسور ساخت شرکت Toshiba که در پرچم‌دار وان ام 9 مورد استفاده قرار گرفته است) و دوربین سلفی 13 مگا پیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری با وضوح 4K UHD از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی این دستگاه هستند.

یکی از صفات بارز سری باترفلای ضد آب بودن آن‌ها می‌باشد، بر همین اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که باترفلای 3 اچ‌تی‌سی نیز از استانداردهای عایقی متفاوتی پشتیبانی به عمل آورد. طبق شایعات از پیش درز کرده، این محصول تنها در بازار ژاپن عرضه خواهد شد. هنوز در باب چگونگی عرضه این دیوایس در دیگر کشورها صحبتی به میان نیامده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. جواد می‌گوید

    خیلی خوب بود ولی من بد بخت که پول ندارم بخرمش اگه بیاد حیییییف……..

  2. quietly brilliant می‌گوید

    فارنت!ایمیل زدم اچ تی سی برای گرم شدن بکساید دیزایر816 هنگام فیلمبرداری اسلوموشن،جواب ک دادن یه قسمتی بم معرفی کردن ب اسمsafe mode,قسمتsafe modeهم رفتم.سوال اینکهsafe modeاز ویژگیهای اندورید 5عه و همه گیره یا فقط مختص اچ تی سیه؟(سیف مد،3rdاپلیکیشنها رو غیرفعال میکنه)

    1. علی ارغوان می‌گوید

      از ویژگی های پیشفرض اندروید هست و حتی قبل از اندروید 5 هم وجود داشته

  3. quietly brilliant می‌گوید

    اولین گوشی با صفحه فول اچ دی دنیا باترفلای بود.باترفلای داشتم رنگ مشکی با دور قرمز،خیلی خوشگل بود اما پشتش زود خشدار میشد.امیدوارم کیفیت سری وان هم داخل باترفلای اعمال شه :)