ایسر از تبلت اندرویدی مخصوص بازی Predator رونمایی کرد

صبح امروز ایسر در مراسمی که در شرق نیویورک ترتیب داده بود، در کنار رونمایی از سری گوشی‌های بالا رده و دستبندهای سلامتی خود تبلتی متفاوت مخصوص بازی را هم با نام Predator با بدنه‌ای به رنگ قرمز و مشکی معرفی کرد.

0

از آنجا که بازار هنوز برای ورود این‌گونه تبلت های آمده نیست، ایسر اعلام کرده که Predator در انتهای سال جاری با بهره‌مندی از اندروید 5 راهی بازار خواهد شد.

با نگاه اول به Predator، متوجه ظاهر متفاوت و متمایز آن نسبت به سایر همنوعانش خواهید شد. در همین رابطه سخنگوی ایسر gleefully، با بیان این مطلب که در بازار کنونی تنها چند تبلت به منظور سیراب کردن علاقه‌مندان به بازی وجود دارد، انتخاب رنگ‌های به کار رفته و طراحی بدنه‌ این محصول با حال و هوای علاقه‌مندان به گیم صورت گرفته است.

pred-tablet

تبلت اندرویدی مخصوص بازی Predator به صفحه‌نمایشی 8 اینچی با وضوح فول اچ‌دی تجهیز شده و قلب آن میزبان پردازند قدرتمند تگرا وان است. ایسر در این محصول با توجه به نوع کاربرد آن، حسگرهای مختلفی ازجمله بازخورد لرزشی را تعبیه کرده که می‌تواند در هنگام اجرا بازی آسفالت 8، لرزش‌های یک فرمان واقعی را به کاربر القا کند.

اسپیکرهای چهارگانه‌ای هم که در جلو دستگاه قرار داده شده‌اند، از فنّاوری‌های مخصوصی بهره می‌برند و آن‌قدر بزرگ هستند که در هنگام بازی کردن Dead Trigger 2 وحشت وجود زامبی‌ها را به جان کاربر بیندازد!

pred-tablet3

به نظر می‌رسد ایسر هنوز در رابطه با مشخصات نهایی این محصول به جمع‌بندی نهایی نرسیده، با این حال پیش‌بینی می‌رود که این شرکت تایوانی تبلت Predator را به سخت‌افزاری قدرتمند در جهت رقابت با تبلت Shield محصول شرکت انویدیا تجهیز خواهد کرد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.