رونمایی ایسر از نمایشگر ۳۴ اینچی Quad HD خمیده با فناوری G-SYNC انویدیا

شرکت سرشناس و بزرگ ایسر امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود در نیویورک از یک مانیتور جدید که به نظر می‌رسد مناسب انجام بازی‌های رایانه‌ای باشد، رونمایی کرد.

0

مانیتور XR341CKA ایسر دارای یک نمایشگر منحنی اولترا واید در اندازه 34 اینچ است که رزولوشن 3440×1440 پیکسل در کیفیت کواد اچ‌دی را ارائه می‌کند. ایسر در تولید این مانیتور از فناوری G-SYNC اینویدیا بهره برده است که باعث کاهش پرش و موج تصویر می‌شود. 2 بلندگوی 7W با فناوری DTS تعبیه شده که بدنه آن با نسل جدید آلومینیوم که از آن به عنوان نسل آینده یاد می‌شود، تولید شده است.

acer-XR341CKA-curved-monitor-640x409

مانیتور XR341CKA از یک پنل IPS اولترا واید کواد اچ‌دی برخودار است که بیشینه تصویر 21:9 را با میدان دید 178درجه‌ای برای دیدبهتر فراهم می‌کند. این میدان دید وسیع تجربه بهتر و هیجان انگیزتری را برای بازی‌ و سرگرمی‌های مختلف رایانه‌ای برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

XR341CKA--Acer-01

از آن‌جایی که این مانیتور صفحه نمایشی منحنی دارد، هرگوشه از تصویر در یک فاصله یکسان از چشم کاربر قرار دارد که یک تجربه دید یکنواخت را به همراه دارد. همچنین اگر کمی دست و دلباز باشید، می‌توانید با اتصال چند مانیتور در کنار این محصول بهترین تجربه انجام بازی را برای خود رغم بزنید.

XR341CKA--Acer-03

در مورد فناوری G-SYNC اینویدیا باید بدانید که این تکنولوژی رنگ را در 6محور مختلف تنظیم می‌کند که این مسئله مانیتور را قادر می‌سازد نرخ بازیابی و تازه‌سازی تصویر یا همان رفرشینگ را به خوبی تنظیم کند و کاربر حق انتخاب 3 حالت مختلف تصویر را دارد. هنگامی که حالت G-SYNC فعال باشد نور قرمزی در لبه پایین نمایشگر تجمع خواهد کرد.

XR341CKA--Acer-02

گذشته از پورت HDMI و ورودی‌های تصویر، در مانیتور XR341CKA پورت USB-3 تعبیه شده که از قابلیت شارژ سریع گوشی‌های هوشمند و دیگر گجت‌ها پشتیبانی می‌کند. نمایشگر XR341CKA ایسر از شهریورماه برای کاربران آمریکای شمالی با قیمت پایه 1299 دلار در دسترس خواهد بود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.