تماشا کنید: مقایسه تمام کیفیت‌های انجام بازی GTA 5 بر روی پی‌سی از عادی تا اولترا

بازی محبوب  GTA 5 که به تازگی برای  پی‌سی عرضه شده، همچنان روند موفقیت‌ آمیز خود را ادامه میدهد که شاهکار راک استار هنوز هم بهترین باشد.

2

اگر پی‌سی شما دارای مشخصات سخت‌افزاری معمولی‌تری نسبت به سیستم‌های مخصوص بازی می‌باشد و خواهان این هستید که ببینید بازی GTA 5 بر روی سیستم‌های پیشرفته چگونه عمل خواهد کرد، پیشنهاد می‌کنیم ویدئو زیر که به مقایسه تمام کیفیت‌های انجام بازی GTA 5 بر روی پی‌سی از عادی تا اولترا پرداخته را تماشا کنید.

شخصی با نام کاربری williextreme، در سرویس ویدئویی یوتیوب کلیپ فوق را به تازگی قرار داده که در آن کیفیت‌های انجام بازی GTA 5 در  پی‌سی های عادی تا پیشرفته یک‌به‌یک مورد بررسی قرار گرفته است. همان‌گونه که انتظار می‌رفت، هنگامی که تنظیمات بر روی حالت اولترا قرار می‌گیرد، عملکرد چشم‌نوازی را از خود به جای می‌گزارد، این در حالیست که در حالت عادی نیز گیمر می‌تواند از انجام بازی لذت ببرد.

سایه‌های موجود در بازی در تنظیمات بالاتر، بیشتر به چشم می‌آیند که امری بدیهیست، اما این امکان نیز فراهم شده که بتوان میزان کیفیت سایه‌های بازی را کنترل کرد؛ بنابراین، اگر از سیستمی عادی برخوردار هستید، می‌توانید برای بهتر اجرا شدن بازی با مراجعه به قسمت تنظیمات و غیرفعال کردن قسمت‌هایی که ممکن است بر روند اجرا و سرعت آن تأثیر سویی داشته باشد، کیفت اجرای بازی را افزایش دهید.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    درود…
    ولی کاش لینک یوتیوبشم قرار میدادید چون عملا ویدئوهای آپارات با کاهش کیفیت امکان مقایسه برامون نمیذاره!
    تقریبا همه حالات شبیه به همه!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لینک منبع انتهای مطلب رو ببینید…