آیا عرضه گلکسی اس 6 باعث کاهش فروش آیفون 6 شده است؟

براساس اطلاعات منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی و مشاوره‌ای ATLAS، عرضه دو گوشی گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ بر روی فروش آیفون 6 و 6 پلاس تاثیرگذار بوده است.

1

بر اساس این اطلاعات، عرضه این دو پرچمدار از سوی سامسونگ در دو هفته گذشته باعث کاهش فروش جزئی آیفون 6 و 6 پلاس در کشور کره جنوبی شده است. رئیس شرکت ATLAS می‌گوید”کاهش فروش آیفون 6 کاملاً طبیعی است، چرا گه 6 ماه از عرضه آن گذشته است.”

اگر کاهش فروش 4.7 درصدی آیفون 6 در هفته‌ای که دو پرچمدار سامسونگ عرضه شدند، بیشترین میزان کاهش فروش هفته به هفته بوده باشد، می‌تواند نگران کننده باشد. اما اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که میزان کاهش فروش آیفون 6 عددی بیشتر از 24 درصد است که برای دو هفته پایانی فروردین اتفاق افتاده است. هفته گذشته کاهش 15 درصدی را در فروش دو گوشی اپل دیدیم که در این صورت با کاهش فروش کمتری در هفته‌ای که سامسونگ دو گوشی جدید خود را عرضه کرد، مواجه هستیم.

number

به خاطر داشته باشید که این اطلاعات صرفاً مربوط به فروش رسمی در مغازه‌ها می‌باشد و شاید چندان دقیق نباشد. اما به‌طور خلاصه می‌توان گفت که تاثیر زیاد عرضه دو پرچمدار سامسونگ بر روی فروش آیفون 6 و 6 پلاس کمی اغراق آمیز بوده و صحت نداشته باشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    جالبه!تو کشور خودشون هم محصول خودشونم زیاد تحویل نمیگیرن!این است برندسازی