نسخه جدید اپلیکیشن وان درایو با قابلیت پشتیبانی از اپل واچ منتشر شد

مایکروسافت پس از پشتیبانی از پلتفرم پوشیدنی اندروید ویر، این بار به سراغ اپل واچ رفته به طوری که نسخه جدید اپلیکیشن وان درایو قابلیت به کار گیری در ساعت هوشمند اپل را دارا می‌باشد.

0

مایکروسافت در جدیدترین نسخه از اپلیکیشن وان درایو، پشتیبانی از ساعت اپل را آغاز نموده است. این اولین برنامه‌ای از سوی مایکروسافت است که از ساعت هوشمند اپل که به iOS 8.3 تجهیز گردیده، پشتیبانی به عمل می‌آورد. بدین ترتیب دارندگان اپل واچ می‌توانند فایل‌های مدیای خود را به صورت مستقیم به سرویس ذخیره‌سازی ابری وان درایو منتقل کنند.

نسخه جدید اپلیکیشن وان درایو قادر خواهد بود تصاویر و آلبوم‌ها را در یک نمایشگر ۱.۵ یا ۱.۷ اینچی به نمایش گذارد، هرچند ممکن است تماشای تصاویر در این ابعاد دل‌چسب نباشد. در این نسخه کاربر همچنین می‌تواند در صورت تمایل عکس‌های خود را برچسب گزاری و یا حذف نماید. این سرعت عمل در پشتیبانی از پلتفرم شرکت رقیب از سوی ردموندی ها، جای تعجب بسیاری از کارشناسان را برانگیخته است.

مایکروسافت تا پیش از این نیز پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید ویر را به اپلیکیشن سرویس ذخیره‌سازی ابری وان درایو افزوده بود. ردموندی ها همچنین کیبوردی را توسعه داده و برای این پلتفرم ارائه کرده‌اند که به دارندگان ساعت‌های هوشمند اندرویدی، قابلیت تایپ و ارسال پیام را هدیه می‌کرد.

مایکروسافت در سال‌های اخیر به طور مداوم در حال عرضه و ارتقا نرم‌افزاری محصولات خود برای پلتفرم‌های رقیب بوده؛ این در حالیست که بعضی از برنامه‌های کاربردی این شرکت همچون مجموعه آفیس، دارای ایراداتی اساسی در پلتفرم ویندوز فون هستند. برخی از کارشناسان حوضه فناوری بر این عقیده‌اند که این شرکت با عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل در تابستان و به کار گیری اپلیکیشن های یونیورسال می‌تواند کمبودهای نرم افزاری ویندوز فون را به کلی برطرف نماید.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.