7 برنامه رایگان برای اینکه تصاویر سلفی زیباتری از خود به جای بگذارید!

چه خوشتان بیاید، چه نیاید سلفی‌ها اکنون یکی از اجزای زندگی مدرن محسوب می‌شوند. این عکس‌های نمادین که افراد از خودشان ثبت می‌کنند در سراسر جهان محبوبیت دارند.

1

سلفی‌ها به‌لطف رسانه‌های اجتماعی و پیشرفت سریع دوربین گوشی‌های هوشمند، آنچنان سر و صدا به‌پا کرده‌اند که حتی در فرهنگ لغت انگلیسی مریام-وبستر نیز به‌طور رسمی ثبت گشته‌اند.

عکس‌های سلفی دارای سبک‌های مختلفی هستند و هر کدام از ‌آنها به‌نوعی از یک سری تغییرات و ادیت‌های تصویری بهره می‌برند. یک اپلیکیشن مناسب در گوشی هوشمند شما می‌تواند به ثبت یک سلفی فوق‌العاده کمک شایانی کند.

حذف ایرادات پوستی و تنظیم رنگ پوست به‌طور مستقیم در گوشی، از جمله مواردی هستند که می‌توانند عکس‌های سلفی شما را دگرگون کنند. البته این اپلیکیشن‌ها شما را به اندازه کیم‌ کارداشیان یا مایلی سایرس زیبا و جذاب نمی‌کنند، اما خب تا حد زیادی باعث می‌شوند از خودتان رضایت داشته باشید!

1) اپلیکیشن CamMe

آرنج‌ها و دست‌ها می‌توانند دو عامل مزاحم در یک عکس سلفی باشند، مخصوصا وقتی از گوشه‌های تصویر مشخص باشند. نرم افزار CamMe به‌منظور حذف موارد ناخواسته از کادر عکس طراحی شده است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد با استفاده از یک حرکت اشاره‌ای با دست، عکس سلفی ثبت کنید.

CamMe

CamMe را اجرا کنید، سپس گوشی را در فاصله تقریباً 5 متری از خود قرار دهید. با باز و بسته کردن دست خود، دوربین عکس را ثبت می‌کند. همچنین قابلیت‌‌های ویرایشی نیز در اختیار شما خواهد بود.

لینک آی‌تونر

2) اپلیکیشن Retrica

اگر فکر می‌کنید اینستاگرام در زمینه فیلترهای تصویری حرف اول را می‌زند، بهتر است تجدید نظر کنید. Retrica دارای بیش از 100 فیلتر تصویری همزمان است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

Retrica

قابلیت‌های چسباندن چند عکس کنار هم (collage) و تایمر داخلی در کنار چندین ویژگی دیگر به شما تضمین می‌دهد که عکس سلفی خوبی را به ثبت خواهید رساند، هر چند که قادر به ویرایش آنها در گوشی نیستید.

لینک آی‌تونز          لینک پلی استور            لینک بازار

3) اپلیکیشن Photo Editor by Aviary

Photo Editor by Aviary

Photo Editor اپلیکیشنی از Aviary می‌باشد که جایگاهی بین دو برنامهCamera+ و FaceTune دارد. این برنامه از چند جلوه تصویری کاربردی بهره می‌برد و به‌شما اجازه می‌دهد سلفی‌های ثبت شده را با فیلترها و آیتم‌های مختلفی ویرایش نمایید. یکی از قابلیت‌های عالی این اپلیکیشن امکان سفید کردن دندان و حذف ایرادات پوستی می‌باشد. همچنین می‌توانید با اضافه کردن متن به عکس خود، یک meme جالب و خنده‌دار طراحی کنید!

لینک آی‌تونز   لینک پلی‌استور    لینک بازار

4) اپلیکیشن YouCam Perfect

YouCam Perfect با هدف ثبت عکس‌های سلفی طراحی شده است و به شما ابزارهای مختلفی برای زیباسازی و راهنمایی برای ثبت عکسی بهتر، ارائه می‌دهد.

YouCam Perfect

این اپلیکیشن چین و چروک‌ها و سایر ایرادات پوستی را در عرض چند ثانیه حذف می‌کند. قابلیت‌های ویرایشی به اینجا ختم نمی‌شود. شما حتی قادر هستید بخش‌های مختلفی از بدن و صورت خود شامل، لب‌ها، بینی، چشم‌ها و تناسب بدنی خود را تغییر دهید. در واقع این اپلیکیشن ترکیبی از یک عکس سلفی با جراحی پلاستیک را به شما تحویل می‌دهد.

لینک آی‌تونز                 لینک پلی استور                 لینک بازار

5) اپلیکیشن Frontback

Frontback برخلاف سایر اپلیکیشن‌ها، به‌جای ابزارهای ویرایشی، شیوه‌ای جالب برای تهیه عکس‌‌ها را به شما ارائه می‌کند. این برنامه با استفاده همزمان از دوربین جلو و پشتی، دو عکس تهیه می‌کند که در واقع صحنه‌ای که در حال تماشای آن هستید و احساساتی که بر روی چهره شما نقش بسته است را نمایش می‌دهد. در حقیقت به‌نوعی دو سلفی در یک ‌زمان ثبت می‌شود!

Frontback

عکس ثبت شده را می‌توانید بسیار راحت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی رایح به‌ اشتراک بگذارید.

لینک آیتونز                لینک پلی استور                  لینک بازار

6) اپلیکیشن VSCO Cam

VSCO Cam به دلایل زیادی خود را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌‌کند که یکی از مهم‌ترین آنها وجود امکاناتی برای تنظیم و بهبود پارامترهای مختلف عکس می‌باشد.رابط کاربری جذاب و ساده این اپ به همراه امکان تغییر پارامترهایی نظیر روشنایی، کنتراست، گرمای تصویری و شارپنس این اپلیکیشن را کاربردی می‌سازند.

VSCO Cam

علاوه بر این، شما به طیف گسترده‌ای از فیلترهای تصویری دسترسی دارید که عکس ثبت شده شما را بهبود می‌بخشند اما خب فیلترهای فانتزی‌تر که به‌عنوان مثال ظاهری دهه هشتادی به عکس شما می‌دهند را در اختیار ندارید.

لینک آیتونز                لینک پلی استور                    لینک بازار

7) اپلیکیشن Perfect365

براساس هفته‌نامه US Weekly، پرفکت365 اپلیکیشنی است که خواهر کیم کارداشیان، از آن برای زیباسازی سلفی‌های خود استفاده می‌کند. البته ربطی به این موضوع ندارد، ولی بد نیست بدانید که کیم کارداشیان یک متخصص فتوشاپ را برای روتوش عکس‌های سلفی خود استخدام کرده است!!

Perfect365

چیزی که 365Perfect را از بقیه جدا می‌سازد ابزارهایش نیست، بلکه امکان تعیین شدت فیلترها و افکت‌ها با استفاده از یک اسلایدر می‌باشد. علاوه بر این، حضور قالب‌ها و فیلترهایی که افراد مشهور از آنها استفاده می‌کنند و همچنین 20 ابزار مختلف برای زیباسازی سلفی‌های شما، این اپلیکیشن را بسیار مناسب می‌کنند.

شاید این برنامه نتواند مژه‌های شما را دستکاری کند و یا رنگ پوست‌تان را کاملاً تغییر دهد، اما مطمئن باشید با وجود اسلایدر تنظیم شدت افکت، می‌توانید تا حد زیادی بهتر به‌نظر برسید.

لینک آیتونز           لینک پلی استور           لینک بازار

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    عالیی خیلی خیلی عالی