گزارش: سامسونگ به 500 نفر برای شرکت در مراسم رونمایی از گلکسی اس 6 در چین پول پرداخت کرده است!

اخیراً گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند سامسونگ به حدود 500 نفر پول پرداخت کرده تا در مراسم روز جمعه شانگهای چین برای معرفی گلکسی اس 6 وانمود به طرفداری از این شرکت کرده و در مراسم شرکت کنند.

4

ظاهراً این 500 نفر نیمی از 1000 نفر جمعیت حاضر را تشکیل می‌داده و سامسونگ افراد زیر 30 سال را استخدام کرده تا شبیه به دانشجویان به نظر برسند! گفته می‌شود سامسونگ به هر کدام از این افراد مبلغی معادل 4.8 دلار برای شرکت در این مراسم و 3.2 دلار به ازای هر نفر اضافه که با خود بیاورند پرداخت کرده است! قرار بوده تا این افراد در گفتگو با رسانه‌ها دلیل شرکت خود را طرفداری از سامسونگ یا علاقمندی به گوشی‌های جدید این شرکا اعلام کنند با وجودی که نیمی از افراد شرکت کننده از آیفون برای گرفتن عکس از محصولات سامسونگ استفاده کرده‌اند!

یکی از خانم‌هایی که با گرفتن پول در این مراسم حاضر شده ادعا می‌کند تبلیغی در WeChat دریافت کرده که در آن گفته شده بود به ازای ماندن بیش از 15 دقیقه در مراسم 8.14 دلار دریافت خواهد کرد. روال کار هم به این صورت بوده که هر کدام از افراد استخدام شده باید تصویر خود، نام و شماره تلفن را در WeChat ارسال کرده و صفحه سامسونگ گلکسی را نیز در شبکه اجتماعی Baidu لایک می‌کردند!

Galaxy-S6-Emirates

به هر حال هنوز جوابی از سامسونگ منتشر نشده و کمی هم بعدی به نظر می‌رسد در کشوری با این جمعیت حتی 1000 نفر هم به میل خود در مراسم سامسونگ شرکت نکنند. به هر حال از آن‌جا که اپل پس از عرضه رسمی آیفون در چین توانست 27.6 بازار چین را تصاحب کند و آیفون 6 را به محبوب‌ترین گوشی این کشور تبدیل کند سامسونگ هم احساس می‌کند باید جای خود را در این کشور محکم کند. البته به اعتقاد ما عرضه یک محصول باکیفیت تأثیر بسیار بیشتری نسبت به یک مراسم باشکوه خواهد داشت!

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مهندس نوری می‌گوید

    امیدوارم روزی برسه که انسانها برای هم ارزش قائل بشن.ریشه شیطنتها خشک بشه.من شخصااز گوشیم راضیم.برای همه شما دوستان ارزوی سلامتی وشادکامی دارم.موفق باشید.

  2. حسن خلیلی می‌گوید

    خیلی عالین

  3. صالح می‌گوید

    یعنی واقعا پونصد نفر نبودن که بیان همینطوری شرکت کنن؟
    این حرفا رو میسازن تا اعتبار سامسونگ رو بیارن پایین.

  4. quietly brilliant می‌گوید

    فارنت جمله اخرت خیلی جالب بود