انتشار تصاویر تازه از اکسپریا Z4 سونی

هنوز شرکت بزرگ سونی از پرچمدار جدیدیش اکسپریا Z4 رونمایی نکرده است ولی ظاهرا تصاویری منتسب به این گوشی هوشمند غول ژاپنی در فضای مجازی منتشر شده است.

0

تنها چند روز پس از اینکه کمیسیون ارتباطات فدرال تصاویری از یک گوشی تلفن همراه دریافت کرد که احتمال می‌رود متعلق به اکسپریا Z4 باشد، تصاویر پرچمدار جدید این شرکت در فضای مجازی  انتشار یافت. اکسپریا Z4 که با کد رمز E6553 شناسایی می‌شود. آن‌طور که آزمون محک و تصاویر فاش شده حکایت می‌کنند، E6553 از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برد و به همین دلیل نیز بسیاری معتقدند که این تصاویر متعلق به اکسپریا Z4 می‌باشد که از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام در آن استفاده شده است.

با توجه به تصاویر دریافتی چنین می‌توان گفت که سونی یک بار دیگر قصد دارد در دوربین پشتی محصول جدیدش از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی استفاده کند؛ همچنین مشاهده می‌کنید که در بخش پشتی، این بار هم مانند گذشته از شیشه بهره گرفته شده است.

z4-3

انتظار می رود که  Xperia Z4 با نمایشگر ۵.۱ اینچی و رزولوشن 1920×1080 یا همان Full HD به بازار عرضه شود؛ چنین ترکیبی در واقع نتیجه‌ی تراکم پیکسلی ppi 432 می‌باشد. این گوشی دارای پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته‌ای  با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز می‌باشد و همان‌گونه که قبلا اشاره شد از چیپست اسنپدراگون 810 بهره می‌برد. همچنین Z4 از پردازنده گرافیکی Adreno 430  استفاده خواهد‌ کرد. از دیگر مشخصه‌های این محصول می‌توان به ۳ گیگابایت رَم که گفته می‌شود بصورت آن‌بُورد بوده و ۳۲ گیگابایت فضای حافظه قابل گسترش (که ۲۳ گیگابایت آن در اختیار کاربر است) اشاره داشت.

z4-2
مستندات FFC (کمیسیون ارتباطات فدرال) نشان می‌دهد که درگاه کارت حافظه microSD در این گوشی وجود خواهد داشت. دوربین جلوی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است. این پرچمدار سونی از گواهی IP68 استفاده می کند؛ به این معنی که در عمق یک و نیم متری می‌تواند تا ۳۰ دقیقه دوام آورد بدون اینکه آسیب ببیند. اکسپریا Z4 از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر بهره می‌برد که عمر باتری بیشتری برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و اندروید ۵ به صورت پیش فرض، روی آن نصب شده است.

چنین به نظر می‌رسد که هر خبری که فاش می‌شود ما را به پرچمدار بعدی شرکت سونی نزدیک‌تر می‌کند.

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.