پورشه اسپایدر؛ ساده‌ترین، سبک‌ترین و سریع‌ترین باکستری که می‌توانید بخرید!

چندی پیش پورشه از جدید‌ترین مدل خود یعنی پورشه اسپایدر (Spyder) رونمایی کرد. پورشه اسپایدر جزو خانواده باکستر بوده، اما نسبت به باکسترهای قبلی سبک‌تر و سریع‌تر است و علاوه بر بالاتر بودن قدرت اسب‌بخار، شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نیز بیشتر است.

2

پورشه اعلام کرده‌است که اسپایدر فاقد رادیو و سیستم تهویه هوا است که در صورت درخواست مشتری بدون دریافت هزینه اضافی این آپشن‌ها نیز اضافه می‌شوند. پورشه اسپایدر به صورت سنتی از جعبه دنده دستی بهره می‌برد و قطعاً این خبر خوشحال کننده‌ای برای آنهایی است که عاشق «معکوس کشیدن» هستند!

porsche-spyder-13طراحی بدنه پورشه اسپایدر نیز نسبت به مدل‌های پیشین باکستر تفاوت اندکی کرده‌است که این تفاوت در خمیدگی‌ها و هود آن است. همچنین در پایین لوگوی پورشه واژه «Spyder» جایگزین «Boxter» شده‌است.

porsche-spyder-14پورشه اسپایدر ۸۲۱۰۰ دلار قیمت گذاری اولیه شده‌است. یعنی حدود ۳۰ هزار دلار بیش‌تر از باکستر! در زیر تصاویر بیشتری از پورشه اسپایدر می‌بینید (برای بزرگنمایی روی عکس‌ها کلیک کنید).

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    پورشه ماشین خیلی خوبیه اما من ب شخصه استون مارتین رو دوسدارم..

  2. همایون می‌گوید

    ماشین فقط ” مازراتی” و دیگر هیچ.