تماشا کنید: تریلر جدید نسخه‌ی پی‌سی GTA V منتشر شد

راکستار طبق وعده تریلر 60 فریم و فول اچ‌دی نسخه پی‌سی GTA V را دیروز نمایش داد.

0

دیدن این تریلر قطعا خالی از لطف نیست، اما با توجه به این‌که قبلا چندین و چند تریلر و صدها تصویر از بازی دیده‌ایم [مثل تصاویر تازه منتشر شده از بازی]، این‌که این تریلر را آن‌طور ببینیم که هدفش محقق شود، مسئله‌ی مهمی است. با این‌ وجود چاره‌ای جز فراهم کردن تریلر از طریق آپارات نداشتیم و شما می‌توانید در ادامه این ویدئو را ببینید. اگرچه توصیه‌ی اکید ما این است که خودتان دست به کار شده و سری به یوتوب بزنید و بهترین کیفیت ویدئو را دانلود کنید.

راکستار هم توصیه کرده است که این ویدئو را با پشرفته‌ترین نسل دستگاه‌های صوتی و تصویری یا در مرورگر خود تماشا کنید تا “بهترین تجربه بصری را داشته باشید”!

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی GTA V بعد از چند مرتبه تاخیر بالاخره در 25 فروردین 94 (یعنی 11 روز دیگر) به بازار می‌آید. شما می‌توانید برای حصول اطمینان از این‌که قادر به اجرای این بازی خواهید بود یا نه، سیستم مورد نیاز برای اجرای آن را در این‌جا ملاحظه کنید.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.