شوخی در کار نیست؛ وان‌پلاس واقعاً یک پهباد معرفی و عرضه کرده است!

امروز روز اول آوریل است و همه شرکت‌های فناوری به نوعی شوخی و دروغ‌هایی سرهم کرده‌اند. شرکت وان‌پلاس هم تصمیم گرفت تا اعلام کند یک Drone یا همان پهباد ساخته و به‌زودی عرضه خواهد کرد! راستش را بخواهید این خبر آن‌قدرها هم شوخی نیست.

0

OnePlus-Drone

پهباد DR-1 وان‌پلاس واقعاً وجود دارد اما در واقع یک کوادکوپتر است که اندازه‌ای تقریباً نصب وان‌پلاس وان دارد. با اندازه فریم 70 میلی‌متر و وزن 12.5 گرم این پهباد در واقع یک اسباب‌بازی است اما می‌توانید با یک ریموت آن را به  لطف باتری 100 میلی‌آمپرساعتی به مدت حدوداً 5 تا 8 دقیقه به پرواز درآورید.

OnePlus-Drone-Remote

به این ترتیب با وجود اینکه یک پهباد هوشمند خارق‌العاده در کار نیست اما وان‌پلاس حداقل این کوادکوپتر را با قیمت 19.99 دلار در صفحه‌ای از وب‌سایت خود به فروش گذاشته است که البته به سرعت موجودی به اتمام رسید.

همانطور که می‌دانید امروز روز اول آوریل است و شرکت‌های مطرح دنیا اخباری را به عنوان شوخی و یا بهتر بگوئیم دروغ روز اول آوریل منتشر می‌کنند. برای دیدن آخرین دروغ‌های بزرگ اول آوریل می‌توانید آن را از این صفحه دنبال کنید!

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.