گوگل پاندا: پروژه جدید گوگل یا شوخی سیزده؟!

اگر از به پایان رسیدن ماه مارس میلادی مطمئن نبودید، مطمئنا با شنیدن خبرهای منتشر شده در حوزه آی‌تی در روز جاری، می‌توانید از شروع اولین روز ماه آوریل مطمئن شوید. دروغ اول آوریل، سنتی دیرینه است که حتی شرکت‌های حاضر در بازار تکنولوژی نیز از آن غافل نشده‌اند.

0

به عنوان یکی از این دروغ‌ها، شرکت گوگل اعلام کرد نسخه مخصوص بازی Pac-Man سازگار با نرم‌افزار گوگل مپس را معرفی کرده است. از سوی دیگر شرکت کره‌ای سامسونگ نیز خبر از حضور اولین چاقوی هوشمند با نام Galaxy BLADE Edge داده است. چاقوی هوشمند یادشده تا حدودی تشابه نامی با جدیدترین پرچمدار این شرکت نیز دارد.

شرکت گوگل از این هم فراتر رفته و ویدئوی دیگری منتشر کرده که در آن از محصول جدید این شرکت با نام گوگل پاندا سخن گفته شده است. این وسیله به اذعان مسئولان گوگل یک دستگاه همراه برای انجام جستجوهای اینترنتی از طریق یک پاندا! است.

آن‌طور که اعلام شده گوگل پاندا می‌تواند به تمامی سوالات شما نیز پاسخ بگوید. بنابرگفته Ozen Mindek سرپرست تیم مهندسی ساخت این پاندا، در ساخت این دستگاه، سه نکته مدنظر قرار گرفته است. نکته اول زیبایی ، نکته دوم قابلیت حمل و نقل و نکته سوم ضدشوک بودن آن است.

Androidheadlines

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.