۱۲+۱ بازی جذاب و بزرگ که در بهار امسال شاهد عرضه آنها خواهیم بود!

به لطف تاخیرهای بی‌رحمانه‌ی سال گذشته به نظر می‌رسد امسال، سال بسیار پُرباری را پیش رو داشته باشیم. به هر حال الان بهار است و همان‌طور که احتمالاً می‌دانید معمولاً بهار، فصل داغ‌تری نسبت زمستان است؛ به خصوص برای بازیبازها!

0

خب ممکن است بپرسید مگر در بهار چه خبر است و چه بازی‌هایی قرار است در این زمان به بازار بیایند؟ با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به عناوین پیش رو که همگی در زمانی مابین 20 مارس تا 21 ژوئن منتشر می‌شوند، بیندازیم.

Bloodborne

سه شنبه 4 فروردین 94 – پلی‌استیشن 4

50 سایه را فراموش کنید! مازوخیست‌های عزیز باید این چرت و پرت‌ها را کنار بگذارند و از ترس این عنوان نقش‌آفرینی سازندگان عناوین افسانه‌ای Souls زیر پتوهای خود بروند! اگرچه Bloodborne بسیار سخت است و احتمالاً به کَرّات باعث شده تا کنترلر را به سمت دیوار پرتاب کنید اما در عین حال بسیار لذت‌بخش است و قطعاً جک و جانورهای بسیاری در آن برای تکه‌تکه کردن پیدا می‌دانید و البته آن‌ها هم سخت تشنه‌ی تکه‌تکه کردن شما هستند!

bloodborne

Borderlands: The Handsome Collection

سه شنبه 4 فروردین – پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

این عنوان دیوانه‌وار و سل‌شیدی از سری بوردرلندز که برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس‌وان عرضه می‌شود Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel و همین‌طور تک‌تک DLC های این دو نسخه‌ را در یک پکیج ارائه می‌‌دهد.

borderlandsthehandsomecollectionscreenshot3-555x250

Pillars of Eternity

پنجشنبه 6 فروردین – پی‌سی

از درخشش دروازه‌ی بالدور (Baldur’s Gate) خیلی گذشته است، نه؟ با Pillars of Eternity چه طورید؟ بازگشت کوبنده‌ی نقش‌آفرینی ایزومتریک با عنوانی فوق‌العاده از اساتید این ژانر یعنی تیم آبسیدین؛ یک بازی گروهی (Party-Based) با مبارزات تاکتیکی بسیار سخت که با انتشار آن در مدت گذشته توانسته به شدت توجه مخاطبان و منتقدین را به خود جلب کند.

url

Axiom Verge

سه شنبه 11 فروردین 94 – پی‌سی، پی‌اس ویتا، پلی‌استیشن 4

طرفداران بازی‌های اکشن-ماجرایی به سبک متروید (Metroid) حتماً باید این بازی مستقل را در لیست خود قرار دهند. البته این بازی فقط خاطرات خوش بزرگانی مثل Rygar و Contra را زنده نمی‌کند بلکه به نظر می‌رسد باگ‌ها و گلیچ‌های آن‌ها را هم به ارث برده! به طوری که با سوءاستفاده از مشکلات فنی (کدهای مشکل‌دار) بازی می‌توانید به راحتی در محیط پیش‌روی کنید!

url9

MLB 15 The Show

سه شنبه 11 فروردین – پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ویتا

روز افتتاحیه‌ی بازی 5 آوریل است که زمان بسیار خوبی برای شروع عنوان بیسبال سونی است. بهبودهای اساسی در نورپردازی، انیمیشن‌ها و حتی چمن‌های هر استادیوم باعث شده تا این عنوان هم یک بازی بسیار زیبا مانند نسخه‌های قبلی باشد. تکمیل‌کننده‌ی همه‌ی این‌ها یک مُد شبه‌نقش‌آفرینی است که در آن می‌شود لباس‌های جدید با Stat های قابل تغییر و قابل‌ارتقاء را آنلاک (باز) کرد. بنابراین  باید وقت و فکر بیشتری را صرف این نسخه کنید.

url8

برای دیدن ادامه‌ی این مطلب به سایت گیم‌نیوز مراجعه کنید…

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.