سامسونگ کره به کاربران وفاداری که هنوز اولین گلکسی اس را دارند گلکسی اس 6 رایگان هدیه می‌دهد!

فن‌بوی‌های سامسونگ کجا هستید؟! اگر تاکنون تمامی مدل‌های گلکسی اس از Galaxy S تا Galaxy S5 را خریداری کرده‌اید یا هنوز یک گلکسی اس1 دارید و البته در کره جنوبی زندگی می‌کنید می‌توانید گلکسی اس6 را به پاس وفاداری خود به صورت رایگان از سامسونگ هدیه بگیرید!

3

گلکسی اس با وجود این‌که برخی قابلیت‌های ساده مانند فلش دوربین را نداشت و هم در نرم‌افزار و هم سخت‌افزار به شدت از آیفون 3GS کپی‌برداری کرده و البته بعدها محکوم شده بود با چیپست سریع و صفحه‌نمایش بی‌همتای Super AMOLED آغازگر راه کهکشانی سامسونگ بود. گلکسی اس 2 کاملاً به بلوغ رسیده بود و با دوربین عالی، طراحی مناسب و چیپست فوق‌العاده باز هم خوش درخشید.

گلکسی اس 3 اوج موفقیت سامسونگ در سری گلکسی محسوب می‌شود و توانست با صفحه‌نمایش Super AMOLED HD، چیپست و دوربین خوب و البته طراحی باریک و جذاب کاربران اندروید را جذب کند. اما از گلکسی اس 4 سامسونگ ظاهراً در ایده‌های جدید کم آورد و با وجود عملکرد خوب پرچم‌داران این شرکت در مقابل رقبایی از اچ‌تی‌سی، اپل و سونی از نظر ظاهری کم آوردند.

اما اگر از طرفداران پروپاقرص سامسونگ باشید شاید تاکنون همه گوشی‌های سری Galaxy S را خریداری کرده‌اید. سامسونگ کره به چنین کاربرانی و همچنین آن‌هایی که هنوز یک گلکسی اس1 دارند Galaxy S6 رایگان هدیه می‌دهد.

ظاهراً حدود 17 هزار کاربر اپراتور SK Telecom کره هنوز گلکسی اس اولیه سامسونگ را نگهداری می‌کنند و حدود 1600 نفر هم تک‌تک مدل‌های گلکسی اس یعنی 13 مدل مختلف را از ابتدا تاکنون خریداری کرده‌اند. علاوه بر این حدود 2400 نفر هم هر شش ماه یک‌بار یک گوشی جدید از سری گلکسی اس را خریده‌اند. وفاداری به یک برند یعنی همین!

همچنین گفته می‌شود حدود 15 میلیون کاربر این اپراتور حداقل یک‌بار یک گوشی از سری گلکسی اس را از زمان عرضه اولین مدل در سال 2010 خریداری کرده‌اند. به‌هرحال کاربران خوش‌شانسی که هنوز گلکسی اس اولیه را دارند یا همه مدل‌ها را خریداری کرده‌اند و شاید مدل اولیه را دیگر ندارند یک گلکسی اس6 رایگان از سامسونگ کره دریافت خواهند کرد.

در عین حال توجه داشته باشید که امروز روز اول آوریل است و دعا می‌کنیم این یک خبر حداقل جزو دروغ‌ها و شوخی‌های بزرگ روز اول آوریل نباشد!

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. آریا عزیزی می‌گوید

    تورو خدا راست می گید
    یا دروغ میگویید

  2. Arsalan می‌گوید

    تو خونمون یه galaxy s1 هست که روش رام سیانوژن نصب کردم

  3. Ehsan می‌گوید

    منم تا الان ۴ تا اچ تی سی داشتم…الانم M8