تصاویر جی 4 ال‌جی در قاب محافظ منتشر شد

در حالی که محصول جدید ال‌جی اولین حضور رسمی خود در بازار فروش را ماه آینده در 8 اردیبهشت تجربه‌ خواهد نمود، تصاویری از یک نمونه‌ی آنلاین قاب محافظ این گوشی توسط یک تولیدکننده‌ی لوازم جانبی تلفن همراه به نام Verus منتشر شده است که از حسن نیت این سازنده به ال‌جی حکایت دارد.

1

 

g4incase1

تصاویر منتشر شده از جی 4 با تصاویری که در شایعات اخیر به این گوشی نسبت داده شده مطابقت دارد. یک نمایشگر خمیده به همراه کنترل‌های مربوط که طرح آن به نسل قبلی یعنی جی 3 شباهت دارد. قرار است فروش این محافظ دهم اردیبهشت ماه، یعی درست یک روز پس از توزیع جی 4 آغاز شود.

g4incase2

بهره‌گیری از چیپست اسنپ‌دراگون 808 شرکت کوالکام همراه با پردازنده‌ی 8 هسته‌ای، رَم 3 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایت و صفحه نمایش QHD 5.5 اینچی از مشخصات پیش‌بینی شده برای جی 4 ال‌جی است. این گوشی همچنین مجهز به یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوست.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ادریس می‌گوید

    عالییییییی