مایکروسافت نسخه ویندوزفون MS-DOS را معرفی کرد!

مایکروسافت باردیگر MS-DOS معروف را احیا کرد. این سیستم‌عامل این‌بار برای گوشی‌های هوشمند سری لومیا عرضه شده است و بنابراعلام مایکروسافت MS-DOS جدید تنها برای پلتفرم موبایل عرضه شده و می‌توانید آن‌را دانلود و بر روی دستگاه‌های سری لومیا نصب و استفاده کنید.

5

این سیستم عامل به شما این امکان را خواهد داد تا تجدید خاطراتی از زمان‌های شیرین کار با سیستم عامل داس بر روی رایانه‌های شخصی داشته باشید اما نکته جالب اینکه با استفاده از این سیستم‌عامل حتی می‌توانید برنامه‌های ویندوزفون را نیز به راحتی اجرا کنید.

Tom Messett از تیم بازاریابی مایکروسافت در این‌باره می‌گوید

MS-DOS مخصوص موبایل به ما این امکان را خواهد داد تا باردیگر با غرور محصولی را در اختیار کاربرانمان قرار دهید. این درحالیستکه دید ما همواره به سمت جلو و پیشرفت بوده است. این محصولِ ساده، با بازنگری مجدد و به روشی خلاقانه ارائه شده است.


با این اوصاف باید منتظر ماند و دید واقعیت این برنامه چه خواهد بود؟ برنامه‌ای با کارایی بالا و با قابلیت اجرای نرم‌افزارهای ویندوزفون و حتی فراتر از آن، یا نهایتا دروغ اول آوریل؟ نظر شما چیست؟

 

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. فرهاد می‌گوید

    این خبره فیکه
    از سایت حذفش کنید
    دروغ اول اوریل

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سعی کنید مطزطالب رو انتها مطالعه کنید.. پاراگراف آخر اشاره کردیم که دروغ اول اوریل می تونه باشه!

      1. فرهاد می‌گوید

        اینو اضافه کردید نبود :)))
        اقا چرا میزنید حالا!

        1. محسن صحافی می‌گوید

          :)) ما کی باشیم آقا.. از ابتدا در مطلب بود فرهاد جان :))

  2. quietly brilliant می‌گوید

    دروغ اول اپریل!