دو تصویر جدید از اچ‌تی‌سی +One M9 منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید، قسمتی چینی زبان اچ‌تی‌سی در چند روز گذشته به صورت رسمی مشخصات فبلت جدید این شرکت که با نام +One E9 شناخته می‌شود را منتشر کرد، اما به نظر می‌رسد این شرکت تایوانی هیچ کنترل خاصی نسبت به درز مشخصات و تصاویر محصولات جدید خود ندارد، زیرا امروز نیز شاهد انتشار تصاویری جدید از بلند قامت +One M9 اچ‌تی‌سی هستیم.

1

بدون شک درز بیش از حد تصاویر و مشخصات محصولات معرفی نشده می‌تواند از هیجان کاربران برای دنبال کردن اخبار مرتبط بکاهد، اما به نظر می‌رسد مدیران اچ‌تی‌سی به این نکته هیچ اهمیتی نمی‌دهند؛ در همین راستا امروز نیز دو تصویر جدید از اچ‌تی‌سی +One M9 منتشر شد که جای هیچ شبه‌ای را در رابطه با ظاهر این بلند قامت  اچ‌تی‌سی باقی نمی‌گزارد.

HTC-One-M9-renders (1)

بر اساس تصاویر درز کرده جدید، اچ‌تی‌سی +One M9 نیز همچون دیگر بالا رده‌های این کمپانی از زبان طراحی معروف سری وان پیروی خواهد کرد و مانند وان ام8 در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 20 مگا پیکسلی موسوم به Duo Camera مجهز به فناوری التراپیکسل خواهد بود. بدنه فلزی +One M9 همچون پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی ساختاری دوگانه دارد و در پایین صفحه‌نمایش آن نیز دکمه فیزیکی هوم تعبیه شده که انتظار می‌رود همچون بالا رده‌های سامسونگ مکان حسگر اثر انگشت باشد.

اچ‌تی‌سی +One M9 به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر فوق‌العاده 1440 در 2560 پیکسل تجهیز گردیده و پردازنده هشت هسته‌ای MT6795T مدیاتک در کنار سه گیگابایت حافظه رم قرار است نقش قلب تپنده آن را ایفا کند. شنیده‌ها حاکی از آن‌اند که این محصول تنها در بازار کشورهای آسیایی عرضه خواهد شد، این در حالیست که عده‌ای با توجه به مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند آن معتقدند که اچ‌تی‌سی خود را از سود حاصل از فروش +One M9 در دیگر بازارها محروم نخواهد کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید