ببینید: انتشار اولین تصاویر از ارزانترین سوپرخودرو تاریخ مک‌لارن

مک‌لارن یک خودروساز انگلیسی است که از گذشته تا به امروز آن را با اتوموبیل‌های سوپر‌اسپرت که بیشتر مناسب پیست می‌باشند، می‌شناسیم.

0

تاکنون محصولات این برند قیمتی چند‌صد هزار دلاری داشته‌اند اما به‌نظر می‌رسد با معرفی مدل McLaren 570S این شرکت انگلیسی خوش‌نام قصد سنت‌شکنی را داشته باشد.

570S نخستین محصول در رده اسپرت این خودروساز محسوب می‌شود که قصد رقابت با نام‌هایی نظیر Audi R8 و Porsche 911 Turbo را دارد.

570‌اس در واقع چندان هم ارزان‌قیمت به‌حساب نمی‌آید اما با قیمت حدودی 180 هزار دلاری که برای آن در نظر گرفته‌اند، به مراتب ارزان‌تر از محصولاتی است که مک‌لارن تاکنون تولید کرده است.

Mclaren-570S Back

این اتومبیل برای نخستین بار در ماه ژانویه پشت درهای بسته به خبرنگاران نمایش داده شد و با اینکه این شرکت عکسبرداری را ممنوع کرده بود، اما چند عکس از این خودرو به بیرون درز پیدا کرد. بدنه‌ای جذاب و براق، چراغ‌های زنبوری و درهای مدرن که در اتوموبیل‌ گران قیمت و سوپر اسپرت McLaren F1 استفاده شده بود، جزو مواردی هستند که در این تصاویر قابل مشاهده بودند.

Mclaren-570S Leaked photo

در زیر کاپوت یک موتور V8 قادر است تا بدنه 1270 کیلوگرمی این خودرو را در عرض 3.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند که تقریباً یک ثانیه کامل از مدل Porsche 911 S سریع‌تر محسوب می‌شود. مایک فلیویت، مدیرعامل شرکت مک‌لارن می‌گوید با تولید این خودروها می‌توانیم هم خریداران ثروتمند و هم خیلی‌ثروتمند را راضی نگه داریم و رشدی نزدیک به دو برابر را تجربه کنیم.

احتمالاً با معرفی رسمی در جریان نمایشگاه اتومبیل نیویورک که در هفته جاری برگذار می‌شود شاهد اطلاعات و تصاویر بیشتری از 570S خواهیم بود.

 

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.