سامسونگ در این اینفوگرافیک تفاوت‌های گلکسی اس 6 با گلکسی اس 5 را به رخ کشیده است!

پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 به‌زودی روانه بازار خواهد شد و این غول کره‌ای با انتشار اینفوگرافیکی، تفاوت‌های این مدل با نسل قبلی را بیان کرده‌ است.

0

گلکسی اس 6، پرچمدار جدید سامسونگ کم‌کم راه خود را به بازار پیدا خواهد کرد و این شرکت کره‌ای با خوشحالی در اینفوگرافیکی که منتشر کرده، تفاوت‌های سری جدید را با نسل قبلی، یعنی گلکسی اس 5 مشخص نموده است. قطعاً این اینفوگرافیک می‌تواند به کاربران گوشی SM-G900 کمک کند تا برای خرید و ارتقا به SM-G920 یا همان گلکسی اس 6 تصمیم مطمئن‌تری بگیرند.

galaxy s5 vs galaxy s6 02

 با کلیک بر روی تصویر می‌توانید آن را در اندازه بزرگتری مشاهده و ذخیره کنید

سامسونگ با افتخار اعلام کرده که Galaxy S6 بهترین گوشی هوشمندی است که تاکنون تولید کرده است. دلیل واضحی هم برای آن دارد، این پرچمدار جدید از هر نظر نسبت به گلکسی اس 5 بهتر خواهد بود. این برتری‌ در چیپست، صفحه نمایش، دوربین، شارژ، بلندگوها و حافظه‌ی گوشی کاملا قابل لمس می‌باشند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.