نتایج بنچمارک مشخصات اکسپریا زد 4 سونی را لو داد

چندی پس از درز مشخصات سخت‌افزاری احتمالی ال‌جی جی 4 توسط بنچمارک GFXBench, رد پایی از یک محصول بالا رده سونی با کد E6553 در این بنچمارک به ثبت رسید که برخی آن را مربوط به اکسپریا زد 4 می‌دانند.

0

پس از فروکش کردن بازار شایعات احتمالی در رابطه با مشخصات و قابلیت‌های گلکسی اس 6 و اچ‌تی‌سی وان وام9، حال نوبت به اما و اگر ها در رابطه با پرچم‌داران آینده دو کمپانی محبوب ال‌جی و سونی می‌رسد. دیروز شاهد به ثبت رسیدن مشخصت سخت‌افزاری ال‌جی جی4 در بنچمارک GFXBench’s بودیم و حدود دو ساعت پس از انتشار این خبر، مشخصات بالا رده‌ای با کد E6553 از سوی سونی در این بنچمارک مشاهده گردید که برخی آن را منتسب به اکسپریا زد4 می‌دانند.

Sony-Xperia-Z4-specs-hardware-benchmark-inner.PNG

برفرض صحت نتایج بنچمارک به ثبت رسیده، صفحه‌نمایش اکسپریا زد4  با یک اینچ کاهش نسبت به نسل قبلی 5.1 اینچی بوده و صرفاً به وضوح تصویر 1920 در 180 پیکسل در آن بسنده شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت این محصول از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 که دارای چهار گیگابایت رم داخلی بوده و بر اساس معماری 64 بیتی در کنار الگوریتم چینش هسته Cortex-A57 و  Cortex-A53 cores طراحی گردیده به همراه واحد پردازش گرافیکی آدرنو 430 استفاده خواهد کرد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی پرچم‌دار بعدی سونی می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی و دوربین 5 مگا پیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و انجام مکالمه تصویری اشاره کرد. بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود اکسپریا زد 4 سونی در روند برگزاری نمایشگاه IFA 2015 که 13 لغایت 18 شهریورماه برگزار خواهد شد، رونمایی گردد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.