تماشا کنید: گلکسی اس 6 اج سامسونگ اصلا ضدآب نیست اما شاید ضدضربه باشد!

چیزی به عرضه رسمی گلکسی اس ۶ سامسونگ باقی نمانده است و این طلایه‌دار جدید سامسونگ هنوز رسماً‌ روانه کارزار نشده اما باز هم هر کسی که دستش به این گوشی منحصر به فرد رسیده سعی داشته تمام توان خود را برای آزمایش مقاومت این گوشی در مقابل ضربات به کار برد.

24

چیزی به عرضه رسمی گلکسی اس ۶ سامسونگ باقی نمانده است و این طلایه‌دار جدید سامسونگ هنوز رسماً‌ روانه کارزار نشده اما باز هم هر کسی که دستش به این گوشی منحصر به فرد رسیده سعی داشته تمام توان خود را برای آزمایش مقاومت این گوشی در مقابل ضربات به کار برد.
صفحه‌نمایش گلکسی اس ۶ اج از پلاستیک ساخته شده تا حالت خمیدگی را در دو طرف ایجاد کند، همین خمیدگی از دو طرف احتمال افتادن طلایه‌دار جدید سامسونگ را بیشتر می‌کند.

اگر از طرفداران گلکسی اس ۶ اج هستید و اخبار این محصول را دنبال کرده باشید حتماً آزمایش سقوط ناجوانمردانه گلکسی اس ۶ اج را در فارنت تماشاکرده‌اید. اخیراً نیز شاهد ویدئویی بودیم که در آن گلکسی اس ۶ اج از روی شانه به پایین پرت می‌شود اما خم به ابرو نمی‌آورد. در واقع حالا یک آزمایش سقوط واقعی‌تر روی پرچم‌دار سامسونگ صورت گرفته است:

ممکن است غیر واقعی به نظر برسد اما در ویدئویی جالب دیده می‌شود که گردو روی گلکسی اس ۶ گذاشته می‌شود و فردی با گلکسی اس ۶ اج اقدام به شکستن آن می‌کند. در این ویدئو هم بیش از هر چیزی به استحکام شیشه محافظه گوریلا گلس 4 پی می‌بریم:

گلکسی اس ۶ اج از تمامی آزمایش‌ها برای مقاومت بدنه سربلند بیرون آمده است اما بد نیست بدانید که این محصول بعد از نگه داشتن داخل آب به مدت ۲۰ دقیقه خاموش می‌شود. پیش از این 20 دقیقه ظاهراً خبری از حباب هوا نیست و هوا به بخش داخلی گوشی نفوذ نکرده است اما پس از این مدت و نفوذ آب تقریباً دوربین‌های گوشی از کار افتاده و صفحه‌نمایش تاریک می‌شود.

به این ترتیب به هیچ وجه روی این گوشی به عنوان محصولی ضد آب حساب نکنید اما اگر در شرایط بارانی قطرات باران بر روی آن ریخت زیاد نگرانی به دل راه‌ ندهید. در عوض استحکام گلکسی اس6 و اس6 اج به نظر از پرچم‌داران قبلی این شرکت بهتر است.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

24 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    من s6 دارم عالی هست به سامسونگ افتخار میکنم

  2. امیر می‌گوید

    اس 6 ضد اب نیس من مجبورم 200 یورو برد بخرم لندازم اینجا بهش
    ار یورو حساب کنید 4هزارتومن
    تا زیر اب رفتم شنا باهاش عکس بگیرم صفحش خاموش شد
    گوشی جهنم اطلاعات توش با ارزش بود
    گول نخورید خواهشا

  3. sara می‌گوید

    دوستانی که میگن از دستشون افتاده یا گذاشتن توی اب سوخته به احتمال زیاد مال اونا قلابی بوده
    من خودم اس ۶ اجشو دارم خیلی از دستم افتاده هیچیش نشده اما تابه حال توی اب نذاشتمش اما روش اب ریخته هیچیش نشده

  4. amin می‌گوید

    سلام سامسنگs6 خیلی گوشی خوبی ولی الان به یه ماهی نرسیده که گوشی دستمه که داشتم صفحشو تمیز میکردم که یهو خاموش شد هر کاری کردم روشن نشد بردمش نمایندگی گفت LcD ترک برداشته 800هزار تومان خرجش ولی من هیچ کاری نکردم ن فشاری روش آوردم ن چیز دیگه ی الان تو کارتونش رفتم یه اپل گرفتم توصیه میکنم نخرید

  5. mehdi می‌گوید

    نظرات بالا ک از اس 6 با گویی میکنن کاملا مسخرس. من آج پلاس دارم چند بار شستمش چند بارم از دستم افتاده و مثل اول داره کار میکنه?

  6. شانس تخمی می‌گوید

    گوشیم از دستم افتاد 700 ظرر کردم بچه مایه هستی چنین گوشهایی بخرر وگرنه در حد 1 تومن گوشی بخرید

  7. نگین می‌گوید

    سلام به دوستان منم یه کلگسی ۷ اج دارم باهاش شنا رفتم .وعکس گرفتم .راستیش من المانم این گوشیم المان زده وهمیشه از دستمم میوفته بیشتر وقتا ودیگه گوشی خوبیه ولی اگه اصلی شا بخری من ایران که بودم همیشه جنس چینی میدادن دست مردم تا دوبار برن پیشش درستش کننن

  8. نگار می‌گوید

    من از آبان تا الان گلکسی اس ۶ اج دارم دوربینش فوق العاده اس و به خاطر صفحه ی پلاستیکی که داره روش خش نمیفته تا حالا تو پارچ ننداختمش ولی توی بارون باهاش عکس هم گرفتم که عالی شدن

  9. یگانه می‌گوید

    من گرفتم چن بار از دستم افتاد زمین ولی کاملا سالمه هیچ اتفاقیم براش نیفتاده
    ولی درباره ضد اب بودنش نظری ندارم چون جرعت امتحان کردنشو ندارم

  10. ℳ๏̯͡๏みάრσძ می‌گوید

    ایدا جان صفحه خود گوشی ضد ضربه ضد خشه گلش لازم نداره:!

  11. آیدا می‌گوید

    سلام
    منم تازه این گوشی رو خریدم ولی گلاسی که روش انداختم باعث شده تاچش درست کار نده

  12. King pooya می‌گوید

    سلام منم یه اس 6 اج خریدم به خدا یه هفته نشده این قد تو سایتا و دوستام ازش بد گفتن دادمش بابام میدونین اس 6 اج اصلا هم این جوری که گندش میکنین نیست و الان یه ماهه دست بابامه و هیچیش نشده و الان دلم میخاد برش گردونم ولی میترسم و از نظر من نباید به این گوشی اعتماد کرد .

  13. امیر می‌گوید

    باسلام من خودم الان چند ماه این گوشی رو دارم خیلی هم عالی هست ویک دفعه از دستم افتاد تو اب هیچیش نشد

  14. Eisa می‌گوید

    دوستان ناموسن یه سیکس اج خریدم 2 روز نشده رید .. خواموش خود به خود بردم نمایندگی گفت مین بردش (برد اصلی)سوخت…. که اصلا شامل گارانتی نبود … 800 تومن باز رفت تو پام.
    پ.ن: سیکس اج نخرید ناموسن
    پ.ن: ظریف..بی دوام..ولی با کیفیت
    پ.ن:واس وضع خوباس.. اگه نداری نخر چون هزینه تامیرش فوقالعاده بالاس + وسایل گرون.
    *آرزویه موفقیت.

    1. sara می‌گوید

      اس ۶ اج رو خریدی 800تومان مگه میشه؟
      به احتمال ۹۹ درصد قلابیه من خریدم یکو هفصد تومان الان یه چند ماهی هست دارم از روز اولشم بهتر کار می کنه

      1. داریوش می‌گوید

        منظورش هزینه تعمیر بود گل من

  15. رضا می‌گوید

    سلام به همگی
    من یه گوشی اج خریدم بعداز 2 روز فهمیدم یه نقطه قرمز افتاده رو ال سی دی بردم نمایندگی گفت پیکسل سوختس مشکل از کارخونه بوده باید 5 تا پیکسل سوخته داشته باشه تا برات تعویض کنیم .واقعا یه حرف مسخره زد خدا لعنت کنه کسی که حق ملت زحمت کش ایران رو میخوره مخصوصا دلالها ولی کاری برای ضرر مشتری نمیکنند .یکی دیگه هم خریدم گفتند ضد آب داغه اصلا بزار تو آب جوش. آوردم خونه انداختم تو آب به 5 ثانیه نکشید اونم سوخت بردم براش گفت آب رفتگی شامل گارانتی نمیباشر خدا کنه بپچش بمیره که اینقدر امسال ب من ضرر زد .به نظر من اصلا گرد این گوشی نرید واقعا ارزش 2 میلیون رو نداره بعد گارانتی هم صفر

  16. رضا می‌گوید

    غلط کردن ضد ضربه نیست الکیه از سمت گوشه گوشی از دستم افتاد رو زمین ال سی دیش سوخت ولی تاچ کار میکنه نزدیک 500 تومن خرج افتاده رو دستم

  17. اراد می‌گوید

    من گرفتم انداختمش تو اب تو پارچ اب کلا نسوخت ولی ی سری چیزاش کار نکرد رفتم یکی دیگه گرفتم اج نیست ولی

  18. لیلی می‌گوید

    سلام من گوشیم اس 6 اج هس ولی ضد ضربه نیس یه ضربه به گوشی خورده و یه تیکه از سمت پایین گوشی رنگش قاطی کرده ضربه محکمی هم نبود قبلا نوکیا c6داشتم خیلی مقاومتر بود

  19. هنگامه می‌گوید

    گوشی اس 6 اج با فاصله کم از دستم به افتاد و صفحه اش از سمت چپ بالا شکست .تازه جلد هم داشت. نتیجه میگیریم ضد ضربه هم نیست.

  20. یوسفی می‌گوید

    من خریدم کردمش تو آب در عرض 3 ثانیه سوخت هیچ مقاومتی در برابر آب نداره

    1. شایان می‌گوید

      چرا چرت و پرت میگی تو باشی به گوشی 2 میلیون بدی بعد ریسک کنی بندازیش تو اب بعد بسوزه من شرط می بندم هیچ گلکسی اس 6 اج از نزدیک ندیدی

  21. quietly brilliant می‌گوید

    یعنی ام9 هم صفحش اینجوریه؟!!!