اپل حالا واقعا گوشی هوشمند شما را در ازای خرید آیفون از شما می‌خرد!

شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی همراه با اتخاذ ترفند‌های مختلف سعی دارند سهم بیشتری از این بازار پر سود را از آن خود کنند، به همین منظور اپل حاضر شده تا گوشی هوشمند شما را در ازای خرید آیفون خریداری کند.

0

پیش از این گزارش‌هایی در این خصوص منتشر شده بود و ما اینجا در فارنت آن را به اطلاع شما رسانده بودیم اما حالا ظاهرا اپل به این شایعات جامه حقیقت پوشانده است. بنابر گزارش‌های منتشر شده، این طرح در حال حاضر در ایتالیا، فرانسه، بریتانیا و آمریکا اجرا می‌شود و اپل گوشی‌های به خصوصی را نظیر بلک‌بری زد ۱۰، لومیا ۱۰۲۰ و نکسوس ۵ را به شرط خرید آیفون، خریداری می‌کند.

Google-Nexus-6-vs-Apple-iPhone-6-Plus-02

البته باید ببینیم دارندگان این گوشی‌ها تا چه اندازه به برند دلخواه خود وفادار هستند و این ترفند بازاریابی جدید اپل تا چه اندازه قادر است رقبا را از میدان به در کند. جالب اینجاست که گفته می‌شود در حال حاضر تمامی فروشگا‌ه‌های اپل از طرح جدید این شرکت با خبر نیستند و اپل برای اجرای کامل تعویض گوشی‌های مورد نظر با گوشی‌های هوشمند این شرکت به زمان بیشتری نیاز دارد.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.