تصاویر احتمالی از ال‌جی G4 Stylus به بیرون درز کرد

در چند روز اخیر تصاویری از یک گوشی جدید ال‌جی با بدنه فلزی به بیرون درز کرده بود که بسیاری آن را جی 4 می‌پنداشتند، اما کمی بعد با توجه به کیفیت نه چندان بالای صفحه‌نمایش و دکمه‌های پاور و کم‌وزیاد صدای معلوم شد که تصاویر مربوط به میان رده G4 Stylus می‌باشد.

اکنون هرچه به زمان معرفی پرچم‌دار بعدی  ال‌جی نزدیک‌تر می‌شویم شایعات پیرامون آن هم قوت بیشتری می‌گیرد. از طرفی مدیران ال‌جی وعده عرضه پرچم‌داری، به معنای تمام پرچم‌دار را داده‌اند که به راحتی می‌تواند با بالا رده‌های تازه معرفی شده سامسونگ رقابت کند. با توجه به تغییرات اعمال شده در طراحی  گوشی هوشمند G4 Stylus، می‌توان آن را نمونه‌ی میان رده‌ای از جی4 خواند، زیرا در سال گذشته نیز نسخه تضعیف شده ال‌جی جی 3  با پسوند استایلس به بازار عرضه شد.

LG-G4-Stylus-leaked-image

از طرفی تصاویر جدید، وجود یک قلم نه چندان با کیفیت را برای این محصول تائید می‌کند. جنس قاب پشتی G4 Stylus از آلومینیوم بوده اما بدنه جلو دستگاه از پلاستیک ساخته شده است؛ همچنین این محصول همانند جی 3 در قاب پشتی میزبان دکمه‌های تنظیم ولوم خواهد بود.G4 Stylus از یک چیپست اسنپ‌دراگون 610 بهره می‌برد که در واقع یک تراشه چهار هسته‌ای میان رده بوده که به پردازنده گرافیکی Adreno 405 تجهیز گشته است.

بدین ترتیب می‌توانیم منتظر به کار گیری صفحه‌نمایشی کوچک‌تر و البته با وضوح تصویر پایین‌تری نسبت به پرچم‌دار ال‌جی در  G4 Stylus باشیم. گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که شایعاتی نیز در رابطه با فبلت LG G4 Note به گوش می‌رسد که هفته‌های آینده معرفی خواهد شد. این محصول دارای مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی در حد و اندازه یک پرچم‌دار داشته و از بدنه‌ای فلزی بهره خواهد برد.

ال‌جی ماه گذشته پتنتی تحت عنوان LG G Pen را به ثبت رساند که قلمی بسیار شبیه سازی شده به S Pen سامسونگ است. این قلم قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی دارد و می‌تواند در انجام کارهایی که با مالتی تسکینگ مرتبط است عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. شایعه پراکن ها این قلم را مربوط به فبلت LG G4 Note می‌دانند که قرار است در جهت رقابت مستقیم با سری نوت سامسونگ به بازار آید. در هر حال بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود ال‌جی از پرچم‌دار و یا پرچم‌داران جدید خود در اردیبهشت ماه رونمایی کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.